Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

Zamanı geldi geçiyor…

Zamanı geldi geçiyor…
 

Gerçek haber görüntülerinden


İngilizce… İş hayatında, günlük yaşamımızda çok göz önünde tutmaya çalışmasak bile ne kadar büyük önemi olduğunu biliyoruz. Mesela sokakta yürürken herhangi birisi bizi çevirip adres sorabiliyor öyle değil mi? Hele ki tarihi önemi ve kitlesinin yüksek olduğu bir cadde de yürüyorsak bu kişinin bir turist olması büyük bir ihtimal.

İngilizceyi çok iyi kullanamıyorsak eğer zamanı geldi geçiyor… Hemen ingilizce bilgimizi geliştirip, pratik yapmamız gerekiyor. Düşündüm, araştırdım. Engebeli yollardan değil de kısa ve etkin şekilde bilgi alabilmem için bütün sitelerden bilgi aldım, dil okullarının etkinliklerini kontrol ettim. Sonunda aradığımı buldum.

En kolay biçimde yardımcı olan ve zamanımın büyük bir kısmında bana eşlik edebilecek olan BBC News English seti ile tanıştım. Boyut Yayın Grubu'nun ürünü ve İngilizce öğrenmek isteyenler için bir de kampanya yapmışlar. Hemen sipariş ettim. Kısa bir sürede ürün elime ulaştı. Setin içinde DVD, CD ve Kitap mevcut. İçerik çok zengin. BBC World muhabirleri uluslararası haber başlıkları üzerine gerçek haberleri anlatıyor, röportajlar yapıyor.

Herkes için zaman çok önemli öyle değil mi? :)

İşten eve dönerken trafikte geçirdiğimiz boşa gidiyor. Bu boşluğu neden BBC News English doldurmasın…

DVD ve CD yoluyla bu boş zamanları değerlendirebilir, ingilizce bilgimizi geliştirebilir, pratik yapabiliriz. Şimdi ben böyle yapmaktayım, inanıyorum. Her geçen gün bilgim ilerliyor.

Bu ürünle beraber anadili İngilizce olan insanların dillerini anlayabilecek seviyeye ulaşacağımıza inandığımdan sizlerle paylaşmak istedim.

Sizde inanmak istiyorsanız, başvurun derim.

http://www.aktifingilizce.com/

Sevgiler

Hatice ALTIKULAÇ

 
Toplam blog
: 3
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Anadolu Üniversitesi Dış Ticaret Fakültesinde öğrenim görüyorum. Kültür, sanat, kitap, sinema ve tiy..