Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Egzersiz
 

Fitness & Pilates

Fitness & Pilates
 

Haydi Pilates’e...

Spor salonuna gitmek istiyoruz da gidemiyoruz. Vücudumuz, duruşumuz dinç olsun diye ama salon fiyatlarını duyurunca dudağımız uçukluyor “bu kadarda olmaz dediğimiz” anlarımız çoktur elbet. Her gün bilgisayar karışında oturup eğilip bükülüyoruz. Dik durmaya çalışıp birkaç saat sonra eski duruş şeklimizi alıyoruz ve engelleyemiyoruz. Hem bu kadar para vermeyelim hem de sporumuzdan geri kalmayalım diyorsak işte önerim.

Yaklaşık 5-6 yıldır Pilates geniş anlamda duyulmuş ve ilgi görmüştür. Hepimizin ihtiyacı olan sağlıklı ve formda bir görünüme sahip olmak için spor salonuna ve bir grup etkinliğine üye olmamıza gerek yok. Artık evde Pilates yapabiliriz.

Boyut Yayın Grubu’nun yeni sayılan bir ürünüyle tanıştım. Boyut Yayın Grubu’ndan aldığım bu kaçıncı ürün hatırlamıyorum. Etkilendiğim bütün ürünlerin amaçlarını sizlerle paylaşıyorum ve paylaşacağım. Kaliteli hizmet veren yapısıyla gönlümde taht kuran bu saygıdeğer firmanın Fitness & Pilates setiyle tanıştım. Sette 11 DVD + 11 Kitap bulunuyor ve dünyaca ünlü eğitmenlerin anlattığı ve Türkçe seslendirmesi olan harika ürün. Başlangıç seviyesinden, ileri düzeye kadar hareketlerin adım adım anlatımlarla açıklandığı kitap ve DVD’ler sayesinde, spor salonlarına, özel derslere ihtiyaç duyulmadan Pilates öğrenecek, sağlıklı ve zinde bir yaşam keyfi sürmeyi hedefliyorsanız Haydi Pilates’e…

http://www.boyut.com.tr sitesinden aldığım ve dilerseniz sizinde alacağınız bu setin hediyeleri de var. Evde Pilates için Egzersiz Topu ve Egzersiz Minderi hediyeli! Muhteşem bir ürün. Artık yüklü miktarda spor salonlarına ücret vermiyorum. Evimde Pilates’in keyfini çıkarıyorum. İncelemenizi tavsiye ederim.

http://www.boyut.com.tr/pilates/

Sevgiler

Hatice ALTIKULAÇ

 
Toplam blog
: 3
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Anadolu Üniversitesi Dış Ticaret Fakültesinde öğrenim görüyorum. Kültür, sanat, kitap, sinema ve tiy..