Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zamanı yakalayabilmek.

Zamanı yakalayabilmek.
 

Canımın içi.


Neredeyim? Zaman akıp gigerken kendimi bulamıyorum. Neredeyim? Hangi zamandayım. Şimdi de olamıyorum ben. Nedenini bilmeden. Dolaşıyorum sokaklarda. Yürüyorum öylesine, boş bakışlarla.

Bugün dışarı çıktım dolaştım ama, nereye gittiğimi bilmeden, öylesine dolaştım. Bakıyorum ama görmüyorum. Anlamadım ne oluyor bana? Yoksa depresyonda mıyım?

Girdim marketlere dolaştım. Canım çok sıkkın bir halde bolca dolaştım. Eve geldim sonra oğlum kapıda karşıladı. Çok mutlu oldum. Oğlum canım oğlum iyi ki doğdun sen canım oğlum. İyi ki varsın canım benim, canım oğlum. Sensin beni hayata bağlayan enerji kaynağı.

Bu nasıl bir duygudur hala anlamadım nasıl olacak bilmiyorm.

Kırgınım hayata, kırgınım insanlara. Nasıl olacak affetmek nasıl olacak bilmiyorum. Affetmek istiyorum.

Herşeyi, herkesi, insanları affetmek istiyorum. Yoruldum bu çıkmaz sokaklardan.

Affetmek istiyorum tüm kırgınlıkları.

Dur demek istiyorum zamana

Bakın benim işte buradaki,

Bakın bana bakın herşey istedğim gibi

Görüyorsunuz değil mi?

Bıraktım acıları dışarıda.

Yok giremezler içeriye.

Dopdolu günlerim bakın.

Mutluyum ben hemde çok.

Gidin başıma toplanmayın kargalar.

Seviyorum hayatı ben, çok seviyorum.

 

 
Toplam blog
: 16
: 400
Kayıt tarihi
: 05.05.09
 
 

Öğretmenim, Mersin'in varoşlarında öğretmenlik yapıyorum...İlgi alanlarım kitap okumak türküler, res..