Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Zamlı maaşımı aldım!

Zamlı maaşımı aldım!
 

Geçen ay SGK dan ilaç yazdırdığım için, kesintilerden sonra 520 TL maaş almıştım (bkz."SGK dan ilaç yazdırmak" yazım). ATM den çektiğim için, bozuk paralar kalmıştır.
Başbakanın yılbaşında müjde olarak verdiği yüzde ve rakamları karşılaştırınca kafam karıştı. Yine de onun demesine göre 600 TL. ye yakın bir maaş alacaktım.
Kendi kafama göre ise hiç değilse 565 TL. falan verirler artık dedim.


Dün maaş günümdü. Çok meraklıydım. Ne de olsa netice mühimdi.Karşı kaldırımdaki ortak ATM ye gittim. Emekli kartımı yuvasına yerleştirdim. Bakiyeme baktım; 538.50TL. 530 unu çektim. Fişimi aldım. 4.50 TL.de nakit çekme parası kesmişler. Yani hesapta 4TL. kaldı. Abi.. emekli, parasını ATM lerden nakit çekmeyip te ne yapacak?

Yani dostlar bana şimdilik zam mam gelmedi. Belki ocak bitmedi, ondandır. Bendeniz cennetkuşu, zam gelip gelmediğini önümüzdeki ay anlayacağım.

***

iş kuran adamın ne yapması lâzım? Maliyeye kaydolacak. Ben de maliyeye gittim. 23 yaşındaydım. "esnaf derneğine üye ol" dediler. Derneğe gittim. Dernekten önce bağ-kur'a üye ol dediler. Yani maliyeye kaydolmak için istemeden iki kuruluşa üye oldum.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..