Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

“Evlenince sevmediğimi anladım,” eşinizin istedikleri olacaktır

 

“Eşimle iki yıl süren arkadaşlıktan sonra evlendik. Evlendiğimizden bu yana 18 ay geçti. 7 aylık bir oğlumuz var.

Eşimle evlendikten sonra onu hiç sevmediğimi anladım. Ona dokunmak bile istemiyorum.

Yüzünü görmemek için, eve geceleri geç saatte gidiyorum.

Ne yazık ki geç de gitsem, yemek dahi yemeden beni beklediğini görüyorum. Bu da beni daha da sinir ediyor.

Geçen hafta karşıma alıp, ‘Sen iyi bir insansın, ama seni sevmiyorum. Senden boşanmak istiyorum. Oğluma bakacak ne evin ne de paran olmadığına göre velayeti de ben alacağım,’ dedim.

Ağlamaya başladı. ‘Ben sana ne yaptım? Ne hatam varsa söyle düzeltirim. Beni oğlumdan ayırma,’ dedi.

Gerçekten hiçbir hatası yok. Ama ben onun yüzünü bile görmek istemiyorum.

Üç gün önce bu boşanma konusunu tekrar açtım. Yine ağlamaya başlayınca çok kızdım. Bağırıp hakaret ettim. İstemeden bir de tokat atmak zorunda kaldım.

Ben bu kadından kurtulup, Boşanmak ve oğlumun velayetini almak istiyorum. Çünkü benim durumum çok iyi… O ise benden boşandıktan sonra, çocuğa süt bile alamaz. Bana yol gösterir misiniz?”

***

*Sayın okurum, ‘sevmemek’ diye bir boşanma nedeni yok. Siz, eşinize hem şiddet uyguladığınız hem de hakaret ettiğiniz için ağır kusurlusunuz. 

*Dava açarsanız, haksız ve ağır kusurlu olduğunuz için açacağınız boşanma davası reddedilecektir.

*Ama eşinizin size karşı, tazminat ve nafaka talepli boşanma davası açma hakkı doğmuştur.

*Velayet konusuna gelince, parasal zenginliğiniz velayetin kime verileceği konusunda ölçüt değildir.

*Mahkeme, sizin kusurlarınızı ve çocuğun anne şefkatine olan ihtiyacını göz önüne alarak velayeti anneye verecektir.

*Sizin durumunuz çok iyi olduğu için anne ve çocuk için yüksek miktarda nafaka ödeyeceksiniz.

 *Eşiniz, sizden alacağı tazminat ve nafakayla hem iyi bir evde oturur hem de çocuğuna süt alır.

 *Ayrıca eşiniz isterse uyguladığınız şiddet nedeniyle sizin evden uzaklaştırılmanızı talep edebilir.

 *Bence yuvanızı yıkmadan önce eşinizle birlikte bir aile danışma merkezine başvurmanızda yarar var. Oğlunuzun hatırına belki de evliliğiniz kurtulur. O da anne ve babasıyla birlikte yaşama şansını yakalar.

***

Değerli okurlarım, mail yoluyla gönderdiğiniz soru ve görüşleriniz için çok teşekkür ediyorum.

Sizlere mutluluk ve başarı dolu günler diliyorum.

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

Cengiz Hortoğlu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..