Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

"Hey Gidinin Lisesi Söke Lisesi Hey"

"Hey Gidinin Lisesi Söke Lisesi Hey"
 

Torunlarım:)


 

Hey gidinin lisesi hey
Söke lisesi hey hey hey hey

Sen ne bağsın böyle canım lisem
Sen ne bağsın böyle
Bir sevgi bağısın sen
Asla gevşemeyen
Asla çözülüp koy vermeyen

Arkadaşlığı
Sende yaşadım en güzeliyle
Bağlılığı
Sende yaşadım en güvenlice

Nerede bir
Beraber okuduğum görürsem
Sende
Güller açıyor gönlümde

Unutuyorum
Acılarımı
Sıkıntılarımı
Yoksunluğumu
Yalnızlığımı

Doyasıya yaşıyorum gönlümce
Dayanışmayı
Paylaşmayı
Ve mutluluğu
Mutluluk oluyorum
Baştan aşağı hem de

Arkadaşlarım
Hepsi baştan aşağı mutluluk
Görmezsin asık bir yüz
Geçmez kimse selamsız yanından

Görür görmez
Sarılırız boyunlarımıza
Öperiz birbirimizi defalarca
Dert tasa gam kasavet kalır mı
Böyle bir ortamda
Kalmaz
Kalmaz
Kalmaz canlarım

Çocuk oluruz hemen
On üç on dört yaşında
Başlarız konuşmaya samimice
Aramayız asla
Ne çıkar ne de fayda

Hey gidinin lisesi hey
Hey
Hey
Hey

Bu akşam yaşadım yine sende mutluluğu
Yıllardan 2018
Aylardan Nisan
Günlerden Cumartesi
28 Nisan Cumartesi
Yer Batıhan Otel Kuşadası
Akşamın 7si

Buluşuyoruz yine Söke Lisesi ilk mezunları
Ve bizden sonrakiler de var aramızda
Başlıyor güzellik
Başlıyor sohbet tatlılıklarla ve sürüyor o tatlılıklarla

Yâd ediliyor o eski okul günlerimiz
O günkü çocuksu yaramazlıklarımız
Katılıyoruz güle güle

Bitmesin arzularımız
Boşa çıkıyor yine ayrılıyoruz
Kalıyor
Nasip olursa yine seneye

Ne güzel bir gece geçirdik Tanrım ya
Teşekkürler sana
Teşekkürler sana
Teşekkürler sana
Bizlere bu şansı verdin ve yaşattın diye

Ve
Ve
Ve
Teşekkürler sana sevgili dost
Yakup Yetim kardeşim
Yardımcı oldun
Yaşattın yine bizlere bu mutlu geceyi
Teşekkürler sana
Teşekkürler sana
Teşekkürler sana
Hem de binlerce kez

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..