Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

_Yakamoz ve inci tanesi_

_Yakamoz ve inci tanesi_
 

..


=> Seni seviyorum,
Çünkü her sabah kalktığımda bir günü daha seninle
geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana
Ben güne seninle başlıyorum
Ve her gün hayatı yeniden keşfediyorum.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü her sabah senin sesinle ve varlığınla başlıyorum güne, Tıpkı her gece uyumadan önce, gün bitmeden, sesini duymadan uyumadığım gibi.. Ve tüm bi günü senle geçirerek, hayata anlam katarak..**)

=> Seni seviyorum,
Çünkü gökkuşağının her tonunu gölgede bırakan en parlak renksin.
Herşey senin rengini taşıyor
Ve benim için ancak o zaman anlamlı oluyor.


(** bende seni seviyorum,
Çünkü gökkuşağı renklerini sadece gökyüzünde gösterir, gökyüzü olmassa o bi hiçtir.. Ne renklerinin anlamı kalır ne de parlaklığının.. Ve gökkuşağı gökyüzünde anlamlı oluyor.. **)

=> Seni seviyorum,
Çünkü soğuk günlerimde içimi ısıtan meltemsin.
Sıcak günlerde ise ferahlık veren kuzey rüzgarı.
İliklerime işleyerek esiyorsun.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü soğuk gecelerde beni ısıtan, yalnızlığımı paylaşansın.. Üşümemem için bana sımsıkı sarılan, ayaklarımı ısıtansın.. Sıcak günlerimde, suyumsun beni serinleten.. Yani hayat kaynağımsın.. **)

=> Seni seviyorum,
Çünkü herşeyde sen varsın. Nasıl olmayacaksın ki?
Sanki sen doğduğumdan beri içimdeydin.
Yüreğimin en derin köşesindeydin.
Sanki ortaya çıkmak için beni bekliyordun.
Ve ben orada olduğunu fark edince hakettiğin yere çıkardım seni.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü herşeyim de sen varsın.. Sensiz hiç bi anım hiç bi dakikam yok gibi.. Her saniye senli hayaller.. Sanki yıllardır hep yanımda hep canımdaymışsın gibi.. Belki öncesi değil ama sonrası hep senli.. Yüreğim seni çok sevdi.. Bu yüzden hep senli.. **)

=> Seni seviyorum,
Çünkü hep benimlesin.
Seni görmem için yüzüme bakmam gerekmiyor.
Gözümü kapatsam ordasın.
Gördüğüm her yüz aslında sensin.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü hep senleyim.. Tıpkı senin benle olduğun gibi.. Uyumadan önce hayalim, sokakta yanımdan geçen herkes, evde ailem.. Herşey de sen varsın.. Her insan biraz sen.. **)


=> Seni seviyorum,
Çünkü gözlerinin içindeki binlerce yıldız, gecenin karanlığını delip geçiyor.
Sen bana bakarken ben kendimi yıldızlara bakıyor gibi hissediyorum.
O yıldızlar parlaklığında kaybediyorum kendimi.
Gözlerim kamaşıyor ama şikayetçi değilim aydınlığından.
G üneş doğmasa yıldızlar kaybolmasa diyorum Ama biliyorum ki güneşim de sen olacaksın gecenin sonuda.
Bu kez daha parlak, daha aydınlık çıkacaksın karşıma.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü yıldızda güneşte gecede bensem; Gözlerimin parlaklığını kaybetmemesi için senin gözlerine ihtiyacı var.. Sensiz, ne yıldız olur, ne güneş, ne gece.. hepsinin kaynağı sen oldukça.. **)

=> Seni seviyorum,
Çünkü saçların ellerimin arasında kayıp giderken,
dünyadaki cenneti bulmuş gibi hissediyorum kendimi.
Cennetin sahibi sensin ve biliyorum ki sadece izin verdiklerin girebilir o cennete . Ben o cennete kalmaya kararlıyım.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü ellerin saçlarımın arasında gezerken, sonra kollarında o sonsuz uykuya dalarken, içim hiç bulmadık huzuru buluyor, hiç hissetmediği güveni.. Ve cennetse eğer orası, ben o cennette sonsuza kadar kalmanı istiyorum zaten.. **)

=> Seni seviyorum ,
Çünkü her gülümseyişin içime yeniden yaşama sevinci dolduruyor.
Her gülümseyişin, karamsarlığı yıkıyor, umutsuzluğu parçalıyor.
Bir çiçek bahçesine çeviriyor çorak dünyayı.
Çiçek dedim ya, bir çiçek adı verseydim sana papatya olurdun.
Açışıyla dünyaya, insanlara baharın geldiğini müjdelleyen papatya.
İddasız ama güzel. Güzel ama kibirsiz.

(** bende seni seviyorum,
Çünkü gülümseyişim seninle yeniden hayat buldu.. Yaşama sevincimi geri döndürdü.. Umutlarım yeşerdi, Gözlerimin ışığı geri geldi.. Tüm umutsuzluğum, karamsarlığım, sen gelince kayboldu.. En sevdiğim çiçekti papatya.. seninle oda anlam buldu.. **)

=>Seni seviyorum,
Çünkü seni sevmeyi, sana dokunmayı, seni dinlemeyi, sana bakmayı,
seni koklamayı, seninle paylaşmayı seviyorum.
Seninle birlikte insana dair ne varsa onları da seviyorum.
Seni sevdiğimi anlatmaya çalışırken ne kadar çaresiz olduğumu da görüyorum.
Her sözcükten sonra durup tekrar tekrar düşünüyorum,
seni yeterince anlatabildim mi diye.
Biliyorum ki yetmeyecek, bu kadar sözcükten sonra bile sana sevgimi anlatmamış olacağım.
sözcüklerin bittiği yerde gözlerime bak .
Onlar bu sevgiyi Çok daha iyi anlatacaktır sana....

(** bende seni seviyorum,
Çünkü seni sevmeyi, beni sevmeni, bana dokunmanı, beni bıkmadan yılmadan dinlemeni, triplerimi usanmadan çekmeni, uyurken beni izlemeni, seninle hayatı paylaşmayı seviyorum..
Seninle birlikte hayata dair ne varsa seviyorum, kin büyütmüyorum artık kalbimde, geçmişe sünger çekip herkesi azat ettim yüreğimde.. artık herşey sensin, her sözcükte sensin.. En büyük özlemimde hasretimde sensin.. Biliyorum hiç bişey yetmez aşkımızı anlatmaya.. Ömür boyu gözlerine bakmak, sabah uyandığımda seni yanımda bulmak umuduyla..
Seni çok ama çok seviyorum.. **)

[&& Sen hep bir yerden çalma sözlerle benleyken, ben hep kendim olarak senleydim işte bu şiirde de olduğu gibi.. Hayatımdan ne kadar çaldın bilmiyorum ama benden çok şeyi götürdüğün kesin.. Ama yine de yalan sevgilerin, korkak yüreklerin arkasına sığınmadım ben.. Hiç bir yalanla kirletmedim yüreğimi ve hiç bir ihanetle yıkamadım hayallerimizi.. Hala papatya gibi aşklar bekliyorum hayattan, senin yapraklarımı dökmene izin vermeden.. Belki biraz dallarım eğik evet, kırgınlıklarım var doğru, o beyaz yapraklarım da lekeler de olabilir, bir kaç yaprağımda eksik belki ama yine de Yeşil hala sana ve kışa inat.. Bahar da Yeşerir tüm çiçekler ve bir umutla bekler Baharı ama bilir ki az kaldığınıda Bahara hiç yılmaz hiç usanmaz hiç yorulmaz o yüzden.. Çünkü yine Kar yağacak ve örtecek tüm çirkinlikleri, kötülükleri ve yalanları, sonra güneş doğacak ısıtıcak içini, yine çiçekler açıcak Yeşile boyayacak her yanı, Yine Deniz'e bakacak taşlamadan o ışıl ışıl gözleriyle ve hayat bana yine gülücek her şeye inat sevgiyle.. &&]

 
Toplam blog
: 24
: 1007
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Kaleminden, yazmaktan hiç vazgeçmeyen, fotoğraf çekme ve çekilme hastası olan biri..  ..