Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '15

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

15 Kasım Avrasya Maratonu Yardımseverlik Koşusu

15 Kasım Avrasya Maratonu Yardımseverlik Koşusu
 

Sadece şikayet etmiyorum, değiştirmeye çalışıyorum..


Sevgili Dostlar,

TEMA için iyilik peşinde koşuyorum!

Sadece şikayet etmiyorum değiştirmeye çalışıyorum, adımlarımla çevremdekileri harekete geçirmeye çalışıyorum, farkındalık yaratıyorum;

İstanbul-2015-TEMA-Ağaç Kardeşliği projesini destekleyeceğim. 15 KASIM 2015 günü İyilik peşinde koşacağım. Adımlarıma anlam katacağım. Koşumu desteklersen beni çok mutlu edersin.

Her 100 TL’lik bağışla; bir çocuğun TEMA’nın doğa eğitim programına katılması ve Adım Adım - Çocuklar Hatıra Ormanlarının oluşturulması sağlanacaktır.

Bağış yapmak çok kolay. Aşağıdaki bağlantıya giderek bu kampanya için hazırladığım sayfamda hem şu anda kaç kişiden bağış topladığımı görebilirsin hem de istersen bağış yapabilirsin.

Beni desteklemek için sen de bağış yap: 
https://bagis.adimadim.org/?ccid=CC5469

Önemli Not: TEMA Vakfı, 15/12/1995 tarih ve 95/7677 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı gereği vergi muafiyetine hak kazanmıştır. Bu sebeple derneğe yapılan bağışlarda, banka dekontu, vergi indiriminde kullanılabilmektedir.

Sevgiler

Elif

 
Toplam blog
: 19
: 1129
Kayıt tarihi
: 01.09.15
 
 

İnsan Kaynakları Müdürü, İşletme Doktora, MBA, Eğitim Bilimleri Yüksek Lisans (Matematik), Matema..