Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

35 / 45451

35/454513

35 İzmir’ in,45 Manisa’nın plaka numarası. Bu iki numara arasında geçti benim çocukluğum. İzmir’ in ilçesinde oturduğumuz için; ya İzmir’ e anneannemlere ya da babaannem, halam için Manisa’ ya giderdik tatillerde, özel günlerde. Hepsi birer anı olarak kaldı belleklerimizde.

Bugün ise bu tanıdık numaralara bir yenisi eklendi; 35/45451. Bu numaralar kardeşimin köpeği “ Kar “ ın kulağındaki plakada yazılı. Barınakta ona verilen bir numara. Acı verici bir tezat şeklinde çocukluk anılarıma. Olsun! Onu da güzel eyler Mevla, bundan sonra güzel güzel anılarla bezeyerek. İnşallah!

Kendi beyaz, adı beyaz kar gibi; neden bembeyaz bir sayfa açılmasın bundan sonra, onun adına ve bizim adımıza. Ben umutluyum! Elimden gelenin en iyisini yapıyorum. Çevremdekilerin de ellerinden gelenin en iyisini yapıyor olduğunu hep anımsatıyorum kendime. O zaman bu dünya cennetim oluyor. Ne büyük huzur dolu onlar Ya Rabbim! Sonsuz şükürler olsun!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..