Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

9.dairede yangın var.!

9.dairede yangın var.!
 

Yaklaşık 1 saat önce apartmanımızın 9. dairesinin kapı aralığından yangın dumanın sızdığını komşum tarafından bana haber verildi. Aşağıya inip, daire kapısını gözlemlediğimde, hem dumanların sızdığını, hem de çalışıt durumda olan televizyon sesini duyuyordum. İçeride birinin var olduğu olasılığı yüksek olduğunu tahmin ediyordum ama suç teşkil eder düşüncesiyle kapıyı kırıp içeri giremedik..
155 Polis ve 110 İtfaiye'yi aradım. Yaklaşık 5-6 dakika içinde adrese geldiler.
Polis memuru kapıyı kırıp içeri girdiğimizde, uyuyan bir kadınla karşılaştık.
Ocağında dumanlar içinde, kapkara bir tencere ve açık durumda olan televizyon...
Odanın içi, adeta göz gözü göremiyor ve duman içinde nefes almaya zorlanıyor insan. Kapı kırılma gürültüsünden ve uyanması için defalarca ikaz ettiğimiz halde uyanmadığını gördüğümüz kadını öldü sandık. Uyandırdık. İtfaiye görevlisinin söylemine göre 10-15 dakika daha kapalı durumda kalsaymış kadıncağız ölebilirmiş.

Daha sonra Ambulansla hastaneye götürüldü ama hayati tehlikesi yoktu. Polis teşkilatımız, İtfaiye ve Ambulans hizmetlerimiz son derece seri ve tam görevinde çalışmakta olduğunu gördüğümde gururlandım.

Hal olayın etkisinden kurtulamadım.

Konunun belki de hiç alakası yoktur diyebilirsiniz ama... Ülkedeki güncelliğini hala taze tutan Terörle Mücadele konusunda Polis imdat, İtfaiye ve Ambulans hızında çalışma gerekmektedir. Terör ya bitirilmelidir ya bitirilmelidir.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..