Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
İçimizdeki öyküler...

Öyküler hayatın tam da kendisi değil mi? Senin de dediğin gibi bir öyküye ağlıyorsak umut vardır... Her zaman... Seni sevgiyle kucaklıyorum!

19 Ocak 2008 14:26
Beni kim okuyor?

Fulya söyledi de haberim oldu. Düşündük taşındık bir türlü kadın ve erkek dışındaki kategorinin kimlere ait olduğunu bulamadık. Belki de biseksüel, aseksüel, homoseksüel vatandaşlarımız, o kategoridedir bilemiyorum:) Biz çıkamadık işin içinden... Bir haber alırsan bana da haber ver e mi:))) Hadi öptüm seni...

16 Ocak 2008 16:17
Fotoğraf öğrencisi deli kızı trafik canavarı aldı!

Trafik canavarı bazen de işte böyle yakınlarımızda kol geziyor. Böylesine saçma sapan bir sebep yüzünden bir sürü insan yok olup gidiyor. Ben de yaklaşık 8 ay önce bir arkadaşımı trafik kazasında kaybetmiştim hatırlarsanız. Mahkemesi daha geçen ay başladı. Ve kazaya sebep olan, tamamen kusurlu olduğu tespit edilen kişi ise kefaletle serbest bırakılmıştı kazadan hemen sonra. Ceza alsa da ne kadar alacağını tahmin etmek de hiç zor değil. Yasal anlamda cezalar ne yazık ki çok hafif kalıyor. Acı kaybınız için gerçekten de çok üzüldüm. Size ve ailesine başsağlığı diliyorum. Artık böylesi acı haberler duymayalım ne olur!

16 Ocak 2008 14:26
Ben olsam devran' a kaçardım

Melekler Şehri'ndeki Nicholas Cage'in o bakışı benim de tüylerimi diken diken etmişti. Oradan yola çıkarak Devran'ın bakışını tahmin edebiliyorum kolaylıkla. Kabadayı filminde Şener Şen'in performansında şaşırtıcı bir şey olmadığı ( her zamanki gibi iyi yani) ama asıl sürprizi Kenan İmirzalıoğlu'nun yaptığı konusunda bütün eleştirmenler hem fikir sanırım. En kısa zamanda ben de gitmeyi kafaya koydum... Bu arada fotoğraf süper;)

16 Ocak 2008 14:05
Dağınık Muhasebeci

Dağınık falan değilsin... Harika bir muhasebecisin bence. Reel yaşamdaki maddi hesaplardan çok daha zorunu başaran, karını zararını sevgiyle hesaplayan sıcacık bir insansın. Benim de ömür boyu muhasebemi sen tut olur mu:) Kucak dolusu sevgiler...

15 Ocak 2008 15:23
Karadeniz Taka’sı/ Hastane/ Pastane…

Yani tabii ki hastalık ziyareti bir yere kadar iyi olmakla beraber (hastaya moral açısından) bir yandan da hem hasta hem de yakınları açısından sıkıntılı bir durumdur. Yani orada sizden ikram beklenileceğine iki kap yemek pişirip getirilmesi daha hoş olmaz mıydı? Bir de hele de kışın bir sürü enfeksiyon kol geziyor. Adamcağız zaten hastalıklarla boğuşurken o da ayrı bir risk tabii. Babacığına acil şifalar diliyorum canımcım. Sana ve ailene de kolay gelsin. Sevgiler benden sana...

15 Ocak 2008 15:12
Geç Kalmış Bir Özür...

Geçmişte canını çok yakan bir olayı ya da bir "an" ı siliverir kayıtlardan. Bazen bilirsin olduğunu da bilmezden gelirsin. Bazense zihninin gizli çekmecelerinden birine konulup, asma kilit takılır üzerine. O çekmeceyi bir daha asla açmak istemezsin. Ama ne mutlu sana ki bu çekmece açılmış ve bu sefer yaşam sana bir sürpriz yapıvermiş. Keyfini çıkart o zaman:)

15 Ocak 2008 15:07
İyi ki doğdum ben

Benim de son doğumgünümü bir sürü yakın dostum unuttu... Oluyor bazen öyle şeyler. Size önünüzdeki yıllarda sevdiklerinizle ve sağlıkla geçireceğiniz güzel günler diliyorum. Kucak dolusu sevgiler...

14 Ocak 2008 22:13
Edirne’deydim…

Şimdi sen Edirne'de olduğuna göre, oralar senin gözünle nasıl görünüyor aktaracaksın eminim ki... Aman oralarda hasta falan olayım deme. Ben bu gece blogları Ezgi'nin Günlüğü eşliğinde okuyorum. O anda kimi okuyor ve ne dinliyorsam yazıyorum. Senin payına da Japon Balıkçısı düştü arkadaşım. "Boynuma sarılma gülüm; benden sana geçer ölüm. Badem gözlüm beni unut...". Sana kolay gelsin...Ve iyi uykular. hatta belki de uyudun bile çoktan;)

14 Ocak 2008 22:03
Bir dentafobistin güncesinden...

Diş hekiminden korkan tek sen değilsin emin olabilirsin. Ama ama benim de sebeplerim vardı. Çok küçükken dişçi amca, çok haşin bir şekilde çekmişti bir dişimi. Bir elinde kanca gibi bir aletle canavar gibi bir şey olarak hatırlıyorum valla:)))Bak ben senin keyfini yerine getireyim. Bu gece blogları Ezgi'nin Günlüğü eşliğinde okuyorum. İşte bu da sana benden..."Ben sevdayım; al beni sevecenliğine...Ben gülüm; dallarına aşıla beni. Çocuğum ben, göğsünde büyüt... Umudum ben; düşüncende geliştir..." Çok geçmiş olsun. Yürü be Neşem kim tutar seni... Sen yaparsın. Dişçi korksun senden:)))Çok öptüm canım...

14 Ocak 2008 21:55
Toplam blog
: 78
Toplam yorum
: 1402
Toplam mesaj
: 249
Ort. okunma sayısı
: 1647
Kayıt tarihi
: 04.10.06
 
 

30 yıldır Antalya'da yaşıyorum. Akdeniz Üniv. Tıp Fakültesi mezunuyum. "Tıbbiyeden her şey çıkar, ar..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster