Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '06

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Adam kedi toplayıcısı mıydı?

Adam kedi toplayıcısı mıydı?
 

Otobüsle Dolmabahçe' den Beşiktaş' a gelirken adamın birini bir kediyi kandırırken! gördüm. Yani kandırdığını düşündüm. Fötr şapkalı bıyıklı bir adamdı. İstiklal de hep gördüğümüz bir tip var, O' na benziyordu. Bir kediyle meşguldü. Kedinin memnun bir hali vardı da, beni kuşkulandıran başka bir şey oldu. Uyduruk tekerlekli bir cismin üstünde büyükçe kutu gibi, maket gibi bir şeyin sanki içine doğru hayvanı yönlendiriyordu. Ah! inşallah yanılmışımdır. Çünkü gördüğüm kısa bir an sürdü, trafiğin hızıyla geçtik gittik.

Ama artık pek çok konuda olduğu gibi burada da bir paranoyaya kapıldım. Epeyce bir süre kafamda kurguladığım şey, adamın o kediye ne yapıyor olduğuydu. Acaba o kutu gibi şeyin içine kedileri toplayıp özel bir yerlere mi götürüyordu? Acaba bir polise veya zabıtaya haber verilmesini gerektiren bir şeyler mi yapıyordu? Hep de kötü şeyler geliyor aklıma, kendimi böyle düşünmekten alakoyamıyorum. Nedense o kediye sevecenlikle yaklaştığını düşünemiyorum

Kedilerin bende yeri ayrıdır, ama tüm canlı yaratıkları aynı oranda önemserim. Bir ağaç kesilse canım yanar. İnsanların diğer canlıları tahrip etmesine de dayanamıyorum. Yaklaşan Kurban Bayramı benim için en büyük eziyettir. Çocukluğumdan beri kabusumdur.

Şehirlerde en çok rastladığımız hayvanlar olan kedi ve köpeklere yapılanlar da çok acı verici oluyor. O zavallıların da koruyucusu o kadar az ki!... Elimden gelse hepsini koruma altına almak isterdim. İşte bugün gördüğüm o adamın ne yaptığını düşünmek de beni üzüyor. Umarım külliyen yanılıyorumdur.

 
Toplam blog
: 93
: 1712
Kayıt tarihi
: 12.12.06
 
 

Ununu elemiş, eleğini henüz asmamış bir ''Mimar''ım. Hep özel sektörde çalıştım. Yoğun çalışma yılla..