Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

AKP Şunu Bilecek Öncelikle

Sevgili canlarım
Beni iyi dinleyin lütfen
Siz dinleyin
Size bakarak AKP de dinlesin
Siz sahiplenmeyince konuyu
AKP kulak arkası edip geçiyor
Bu da
Ülkemizi yaya bırakıyor
Sonunda da olanlar bize oluyor
Sürünüp kalıyoruz çaresizce
Şimdi konuya dönelim
AKP
Şunu çok iyi bilecek canlarım
Bu çağda
Çözümsüz sorun yoktur
AKP bunu duyacak bilecek kabullenecek
Ve işe böyle koyulacak
İşe bilen insanlarla koyulacak AKP
Yurtta ve dünyada
Bir sürü sorun oluşmuş ve hepsi çözülmüş
Bilen insanlarla tabii
AKP bu yola girmelidir canlarım
Bugün
İlk olarak iç barış çözülemiyor
İkinci olarak
İlişkiler düzensiz işliyor
Güzel ilişkilere hasret kaldık
Bunun sonucunda
Kardeşlik yaşanmıyor
Güvenilirlik yok oldu
Bunların yokluğu dayanışmayı paylaşmayı
Aldı götürdü
Dış ilişkiler tam anlamıyla komediye dönüştü
Dost devlet kalmadı neredeyse
Ekonomi
Dön dön Ahmet oyununa döndü
Bir döviz dalgalanması yedi bitirdi ülkeyi
Eğitim
Tam anlamıyla yazboza döndü
Ben derim ki
Gel sevgili AKP gel
Sorunları birlikte çözelim
Bunun için öncelikle samimi olacağız
Sonra
İşe aklımızı katacağız
Ve de ruhumuzu katacağız
Bir söz var
Bir kimse
Bir işi her gün yaparsa
O işin işçisi olur
Her gün yaptığı işe aklını katarsa
O işin ustası olur
Her gün yaptığı işe aklını ve ruhunu katarsa
O işin sanatçısı olur
İşte sevgili AKP
Sen bu söze uyacaksın
Bugün için bu konumda görünmüyorsun
Ve bu yoksunluk da seni
En kolay iş olan ülke yönetmede başarısız kılıyor
Ben şunu iddia ediyorum
Bir parti 17 yıl ülke yönetir de
Ülkenin tamamının oyunu alamaz mı
Sen alamadın AKP
Bırak almayı
Gittikçe de kaybediyorsun
Yazık derim ben buna
Bunca bilen insan varken
Sen onları kullanmıyorsun da
Nerede iş bilmezler var onlarla çalışıyorsun
İşte budur senin sorunun sevgili AKP
Dediğimi yap gör bak
Nasıl da
İç barış gerçekleşecek
Ekonomi nasıl da üreten ekonomi olacak
Asla gelgitler yaşamayacak
Dış devletlerle ilişkiler nasıl da güzelleşecek
Düşman değil dost olacak hepsi de
Benden bu kadar sevgili AKP


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..