Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

AKP’ye Oy Verdi Diye Kızarak Her Şeyin Kötü Gitmesini Dilemek Bize de Zarar Vermese Anlaşılır Durum

AKP’ye Oy Verdi Diye Kızarak Her Şeyin Kötü Gitmesini Dilemek Bize de Zarar Vermese Anlaşılır Durum
 

Hayat bizim bildiğimiz gibi değil, çok çetrefilli, kaybedenler böyle düşünüyorlar, konuşma ve hareketlerinden anlıyoruz.

Şüphesiz insana yakışmayan bir davranış şekli, “AKP’ye oy verdiler beter olsunlar!”

Ama aynı gemideyiz onlara olan bize de olacak.

Yine de bu psikolojideki kimseleri anlıyorum, kaçıncı defa yenilmek kolay değil, düşmanca duygular bile taşıyabilirler.

Seçimin sonucunu halkın iradesinin sandığa yansıması olarak görmüyorlar; ben bile biraz böyle düşünüyorum, onları anlamak lazım.

Bir de AKP’nin kazandığı halde seçimde beklediğini bulamamış tavırları…

Muhalefetin centilmen taraftar gibi “hak eden kazandı” dediğini sanmıyorum. Sandık sonuçlarına saygı gösterdiğini düşünmüyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..