Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

güne_bakan(Nazenin yavrusu)

http://blog.milliyet.com.tr/gunebakanlar

11 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Anlayamadım

Anlayamadım
 

deliveren


DÜNYA DÖNÜYOR..

Biliyorum. Ama lütfen durdurun dünyayı, inecek var..

Yok şaka etmiyorum, dalga da geçmiyorum, ben anlamıyorum bu dünyayı, yaşadıklarımı.. O kadar gayret ettim, o kadar çaba sarf ettim imkanı yok anlamıyorum. Anlayamıyorum. İster kapasite eksikliği deyin, ister anlamak isteksizliği, umrum değil ben anlayamıyorum..

Yıllardır okuyorum, yıllardır geziyorum, sürekli altında kalıyorum, her düştüğümde daha güçlü ayağa kalkmaya çabalarken, bakıyorum daha fazla altta kalmış daha çok ezilmişim, ben kuyruğu dik tutmaya çabalarken hopp, o elenseyle yine kündeye getirmiş beni , pes diye bağırıyorum çığlık çığlık pes PESSSSSSSSS...

Her yer yalan dolan, her yer veren alan, sevgi yok olmuş, umutlar bir bir öldürülüyor, masumiyet çoktan bir genelevde hergün tecavüzde, heryer kan gölü, heryer savaş.. Ne bu be yetti artık yettiiiiiiii....

Benimde bir sınırım var.. Benimde kapasitelerimin bir had sınırı var.. Gördüğünüz kadar güçlü biri değilim, bukadar haksızlıklara dayanabilecek biri hiç değilim..

Her gün ölen çocukların çığlıkları kulaklarımda, tecavüze uğrayan kadınların
sessiz hıçkırıkları, ölen masumların kanları üstümde..

Yalancılar Baş olmuş.. Katiller başkan.. Katlediyorlar çocukları..

Sevgililer bir zehirli ok misali fırlatıyor kelimeleri.. Yardan itiveriyor yari..

İşte orda bir yerlerde Sezen Aksu'da çığırıyor benim gibi keskin bıçağı. O da anlayamamışlardan belli..

.........

Geldim yarım
Kaldım yarım
Neydi ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan
Sevdim yarım
Derken bugün olmazsa olur yarın

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım

Aynen öyle işte.. Bende kalkamadım.. Yetti..

Lütfen Azrail Bey Durdurur musunuz şu dünyayı müsait bir yerde..

İnecek Var...

Anlamadım Ben Beni

Anlamadım ben beni
Bulamadım kendimi
Ahkam kestim Dünyaya
Tanımadan kendimi
İçimde kopan her fırtına
Beni benden savurdu
İçimde yanan her ateş
Yaktı beni kavurdu
Kah kapandım içime
Kah girdim
İnsan denen biçime
İnsanı aradım insanda
İnsanı bulamadım insanda
Hayvana hayvan dedim
İnsanı ibretle izledim
Nice İnsanın içinde
Nice hayvan gözledim.
Döndüm sonra kendime! ....
...................
Ben Annemi Özledim.

Ali Dost Aydın

 
Toplam blog
: 54
: 1026
Kayıt tarihi
: 05.10.06
 
 

Ata toprağı Karadeniz'den, terbiye ve eğitimi Trakya'dan, günebakan ve İstanbul sevdalısı eski bir m..