Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '09

 
Kategori
Futbol
 

Aragones'in büyük ihaneti...

Aragones'in büyük ihaneti...
 

Fenerbahçe'yi 34 yıldır takip ediyorum. Bir çok başarısız teknik direktör gördüm. Bir çoğuna çok kızdım. Ama Aragones gibi ihanet edenini görmedim.

Gözlerime inanamadım...

Kazım'ı kenarda görünce, Deivid'i ya da Emre'yi kenara alacak diye aklımdan geçirdim. sonra Semih de sahneye çıktı. O zaman; kesinlikle bu iki oyuncu çıkacaktı.

Sonra baktık, Alex kaptanlık pazubandını çıkarıyor ve kenara doğru koşuyor.

Ardından da Güiza'yı gördük.

Aragones diyor ki:

"Ben Semih Şentürk'le Alex'i bir arada oynatmam. Kazara bu maçı çevirirler başıma bela olur."

Ama Allah'ın sopası yok. Adamın ayağına böyle dolaştırır.

Aragones, Fenerbahçe'ye ihanet etmiştir. Güiza'nın kenara alınmasını herkes anlar da, Alex'in oyun dışı kalmasını kimse anlamaz. Otur anlat bakalım. Hangi taktik bu hamleyi doğru şekilde açıklayabilir?

Bu zihniyet ve art niyet içindeki bir kişinin Fenerbahçe'nin başında kalmaya devam etmesine izin vermemek gerekiyor.

Yönetim bu olup bitene sessiz kalarak arkasına duran büyük bir desteği de kaybetmiştir.

Bu maçın yorumu olmaz. On kişi kalmış bir takıma karşı doğru dürüst bir atak organizasyonu bile yapamadan kaybediyorsun. Neden? Bunu Aragones'e soracaksınız.

Diyelim ki; Fenerbahçe iki golü de ofsayttan yedi. Gerçekleri örtebilir misiniz? Aragones'in şu hereketine karşı insan başka hiçbir şey düşünemez.

Buyrun Fenerbahçe yönetimi, eseriniz ortadadır.

İlk yarı "Bu Güiza'nın son maçı olur mu?" diye başlık atmıştım.

Sanırım bir çok kişinin son maçı olacak... Çok yazık oldu.

Uzay Gökerman

İlgili blog José Luis Aragonés Suárez Martínez ile dünya kulübü olmak?

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 2033
: 1268
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

"Keyif verici bir yalnızlık" olarak gördüğüm yazma serüvenimin en önemli merkezlerinden bir tanes..