Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Artık tatilden döndüm

Artık tatilden döndüm
 

Merhaba. Tatil dönüşü merhaba arkadaşlar.

Yaklaşık iki aydır uzak kaldım sizlerden. Ne güzel alışmıştım sizlere. Dertleşiyorduk hatta birbirimize takılıyorduk. İnanın bana zor geldi sizlerden ayrılmak. Öyle özlemişim ki sizleri. Ama ne yazık ki bir hafta önce İzmir'e dönmeme rağmen bilgisayarımda oluşan bir hata beni tatil dönüşü bir hafta sonra ilk yazımı yazmama sebep oldu. Kusura bakmayın. Yine de merhaba.

Ben İzmir'de ikamet ediyorum. Bu benim bir şans diyebilirim. Çünkü bazılarında bildiği üzere 8 Eylül Cumartesi gününe geliyor ki bizler için önemli bir gün olacak. Çünkü burada ki arkadaşların hazırladığı MB toplantısı beni de bir heyecan sardı hiç sormayın. Birbirlerinin yüzünü hiç görmeyen bir sürü insan bir araya gelecek, merhaba diyecek. Hal hatır sorulacak birbirlerimize. Bu çok iyi bir girişim. Gazetede ki yazarlar birbirleri ile her gün bile bir araya gelip yazacak konular üzerinde görüş alışverişte bulunmalarına rağmen biz bunlardan mahrumuz. Bu mahrumdan uzak kalmamak için bu MB toplantısı her şeyi ile iyi olacak diye düşünüyorum.

Sayın İlyas Bayram'la arada bir cep telefonu ile de olsa görüşmelerim oldu bu konu üzerinde. Kendisini tatile gitmeden önce Karşıyaka'da buluşmuş. Bir çayını içmiştim. Tatil de ise arada sırada bir internet cafeye gidip yazdığı bloglara takip etmeye çalıştım. Hiç blog yazmadığım halde kendisine bazen cep telefonundan bazen de kendisine yorumlarımla ulaşmaya çalıştım.

Bundan başka beni merak edenler de oldu. Sağ olsun Harun Deniz kardeşim de beni merak etmiş ne durumda olup olmadığımı bana mesajla ulaşmaya çalışmış. Sayın Harun Bey uzun zamandır tatilde idim kusura bakma pencerem kapalı idi. İşte geldim. Allah sağlık ve afiyet verdikten sonra da çok daha beraber olacağız.

İlyas Bey'le tanıştığımız gün bana İzmir'in ilk blog yazarı olan Pelin Kalyoncu'yu anlata anlata bitirememişti. İzmir'e ilk geldiğim gün Pelin'in de bloğunu okudum. Kaç kişi olacağız diye soruyordu. Ona da MB toplantısı merak sardı anlaşılan benim gibi.

İyi günler bizi bekliyor. Tanışmamız bizim açımızdan da iyi olacak.

Bugünden başlamak üzere yazılarıma devam ediyorum. Daha çok bloglarda buluşmak üzere...
 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..