Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Aşk, nedensiz sevmektir.

Aşk, nedensiz sevmektir.
 

Aşk nedensiz sevmektir. Unutma canım...


Aşk, nedensiz sevmektir. Hesap, kitap yapmadan hem de... Aşk, nedensiz sevmektir. Bunu en iyi sen bilirsin bence.

Bazen bakışını seversin, bazen öpüşünü... Bazen, dokunuşu alır götürür seni; bazense, yanına bile uğramayışı...

Kimisi, aşkı da, nefreti de yaşatır sana; hem de dibine kadar. Kimisiyle, yanlızca sevişmek istersin; hem de sabahlara kadar.

" Seni hiç sevmiyorum; biliyor musun? " diye, inadından; olanın tam tersini söylersin bazen... Bazen de, aşkını tüm dünyaya haykırmak istersin; avaz avaz, sesinin gittiği, yetiştiği yerlere kadar hem de.

Aşk, sımsıkı sarılmaktır sevdiğine; bazı bazı... Kıskançlıktan kudurttuğunda seniyse; Azrail olup canını alasın gelir belki!...

Bazen, umursamazsın sevdiğini; aşkından emin olduğundan ya da " Bakalım ne yapacak? " merakından... Bazen de, İçinden çıkasın, yanından, yöresinden ayrılasın gelmez; kimi zaman... Kimi zaman da, " Allah'a yakın, bana uzak olsun " diye tutturasın gelir. Kim bilir?

Her ne hal ise işte!... Aşık olman için, sana binlerce neden sayabilecek durumda olsam da... Gerçek aşk, nedensiz sevmektir her şart ve her durumda...

Aşk nedensiz sevmektir canım. Bunu en iyi sen bilirsin. Çünkü ben, seni sevmek için, bir tek neden bile bulamazken; sen, beni sevmek için, binlerce neden sayabilirsin. Beni sevmek için, tek bir nedene bile ihtiyaç duymayansın sen. Çünkü Sen, nedensiz, gerçekten sevensin.

Demek ki neymiş? Aşk, nedensiz sevmekmiş! " Hadi canım! Bu da nereden çıktı şimdi? " diye boşuna çıkışıp durma bana. Bu özlü sözü, ünlü Türk büyüğü! Gülen Adam söylemiş! Ya da bu büyük aşk gerçeğini, herkesler bilirmiş de... Bir tek garibim, Gülen adam'ın haberi yokmuş!

Aşk, bir varmış, bir yokmuş. Ama aşk, masallarda bile nedensiz sevmekmiş. Dileyenler, gerçek hayatta da nedensiz sevebilir. Benim için hiçbir mahsuru yok! Çünkü bazen, masal sandığın gerçek, gerçek sandığınsa, masalların şahı, padişahı olurmuş. Her şeyi bilsen, farketsen de, aşkını, nedensiz sevmelisin bence.

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..