Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
526
 

Aşk var mı aşk?

Aşk var mı aşk?
 

Ayrılığın verdiği havadan yeni yeni sıyrılırken ve hayatıma hiç hareket katmak istemiyorken, ki hadi beni anladım da, herkese neler oluyor?

Kime sorsam; hayatında kimse yok. Olanları zaten anlatmak istemiyorum. İçler acısı... Kavgalar, bir tripler. İtinayla herkes böyle. İzmir'in sıcağından mı ne, insanlar mı delirdi ne oldu?

Dışarıda insanları seyrediyorum uzun uzun. Arada çiftlere dalıp gidiyorum. Hatunalar bakıyor ters ters. Kusura bakma bakışımı takınıyorum hemen. Yok ama iyi niyetli benim bakışlarım. Öyle arada yorgunluktan dalıp gidiyorum. Böyle bakıyorum birbirlerinin anlattıklarını bir heves dinliyorlar mı? Ya da çocuk nazik mi kıza karşı?

Direktifler veriyorum içimden.

"Arkadaşımm bi saçını okşasana kızın, elini tut"...

"Kızım sende somurtmasana çoçuğun karşısında.Bi gülümse bi sevimli bak..."

Yok ama hepsi böyle. Yaş maş hak getire. Memmun değilsen neden bırak mıyorsun? Ya da bırakmayacaksan neden böyle davranıyorsun???

Benim izlenimlerim değil bu kadar umutsuz olan; tüm çiftler mutsuz. Bizi bu küreselleşme bu hale getirdi.

"Ahh ahh..." gibisinden cümleler mi kursam, arabesk arabesk ya da gidip masalarına; "el ele tutuşun bakıyım. Hemen!!! Kızım ben kime diyorum? Ne bu hal? Sevgili değil misiniz hııhh? Yasa mı kabul edildii yoksa, hı ne zaman? Yasak olan güzel olur mantığını mı hissetmemiz gerek yeniden?"

Gelelim asıl konumuza...

Pek öyle eski yazıları okuyamadım bloglarda. Araştıramadım da fazla, ama merak ediyorum. Belki dışlanabilirim ya da yazım kabul edilmeyebilir. Ya da "çocuk işte şuna bak, başka ne beklenebilir ki" diyebilirsiniz ama zaten aşka inanmayan bu ruh, bir cevap istiyor.

Söylüyorumm...

Bloglarda, Aşk olur mu???

Hiç birisinin yazısını merak ettik mi? "Yine ne yazdı?" acabalı, "bu yazısına ne yorum yazsamlı" cümlelerimiz oldu mu hiç? Hayatını, hislerini anlamak için uğraştık mı? Gözünün içine bakar gibi sol köşede duran resimlerine baktık mı?

Yazılarına konu olmak istedik mi ya da yazılarındaki insanları, ilişkilerini kıskandığımız oldu mu? Dostluklar tabi ki her zaman var ki bu dostluğu görüyorum yazılarınızda ama merak ediyorum; bu blogda aşklar var mı?

Kimse söylemek istemez tabi ama ben yine de soruyorum...

Hem hayata, hem tüm bloggerlara,

AŞK VAR MI AŞK???

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Merhaba. Aşkın olmadığını düşünmeye basladıgımda can sıkıntısından aşk var mı diye bir cümleyi googledan aradım ve bu blogu buldum. Aşkın olduğunu ümid eden bir kaç kişiyi gördügümde ise biraz daha moralim yerine geldi. En azından aşkın olmadığından yakınan birileri daha var benim gibi. İnsanlar ekonomik nedenlerin arkasından abuk sabuk zırvalar anlattıgında aşkın olmadığına inanabiliyorsunuz bir an. Bu donemde karşılıksız hiçbir şeyin olmayacagı gibi, maalesef aşklar da karşılıklı olmaya başladı. "Ciddiysen cıkalım", "ne zaman evlenecegiz", "evi var mı?", "ne kadar maaş alıyor" soruları ile gelecek kaygısı sanırım insanların samimi olmayan iliskiler yasayıp aşk adına hüsrana ugramasına yol acıyor. Bu tabi nedenlerden sadece biri ve benim gözlemlediğimle sınırlı kalan tarafı. Uzun lafın kısası "ne zaman dugularında samimi iki insan bir araya gelir, işte o zaman samanlık seyran olur". En azından buna inanmaya devam edelim. Her şeye rağmen aşk var !... sevgilerle, Oytun ORAL

Oytun Oral 
 06.08.2007 19:22
Cevap :
Gelecek kaygısından, karşılık beklemelerden falan değil aşka inanmamam. Hoş, dediğiniz gibi bunun derdine düşmüş o kadar çok insan var ki! Aşkı bulamama nedenimiz bunlar olmasa gerek. Çünkü gerçekten aşıksan gözün o insanın nelere sahip olduğunu veya olmadığını görmez. Yani bilmiyorum aşkı ama sanırım böyle olsa gerek. Ben sadece merak ediyorum işte. Eğer varsa gerçekten hissedenlerden öğrenmek için. Benim için şu sıralar önceliğini yitirmiş bir kavram aşk. Ama sizin de hissettiğinize ve bildiğinize sevindim. Bilmiyorum işte. Hissettiklerimiz gerçekten aşk mı?  07.08.2007 9:27
 

Hayatta aşk var, hatta zaman zaman dan diye ortasına düşüveriyorsunuz. Blogda mı? Mutlaka burada da vardır. Siz kapıyı açık bırakın, kim bilir...Elinize sağlık, sevgiler...

Hasan ARSLAN 
 14.07.2007 11:53
Cevap :
Mutlu haberlerini bekliyorum herkesin. Umarım vardır. Çok teşekkürler. Sevgiler.  16.07.2007 12:59
 

çok güzel bir yazıydı. ama aşk bende artık kapalı bir kutu... belki de hiç açılamayacak bir duygu........... :((

omerdemirci78 
 13.07.2007 14:01
Cevap :
Artık hepimizin kaderi bu bence. O kadar çok kırılmış ve hayalkırıklığına uğramış biz var ki.. Ama evet artık aşk yok..  13.07.2007 17:47
 

insan her aradıgını her yerde her zaman bulur .yeterki zaman ayırıp tertetmiz saygı ile dürüst(saf gercek )maskelerden arınmış olsun kaf... bence ama bireyler ve ilişkiler hep yapmacık oldugundan.insanlar gerceklerden kurkar hale gelmiş. onun için cevap yok.saygılarımla

ömer71 
 13.07.2007 13:57
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 9
Toplam yorum
: 37
Toplam mesaj
: 15
Ort. okunma sayısı
: 1094
Kayıt tarihi
: 23.03.07
 
 

Kendimi bildiğimden beri yazarım ben. Hatta neredeyse attığım her adımı yazarım. Öyle çok günlüğü..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster