Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşk var mı aşk?

Aşk var mı aşk?
 

Ayrılığın verdiği havadan yeni yeni sıyrılırken ve hayatıma hiç hareket katmak istemiyorken, ki hadi beni anladım da, herkese neler oluyor?

Kime sorsam; hayatında kimse yok. Olanları zaten anlatmak istemiyorum. İçler acısı... Kavgalar, bir tripler. İtinayla herkes böyle. İzmir'in sıcağından mı ne, insanlar mı delirdi ne oldu?

Dışarıda insanları seyrediyorum uzun uzun. Arada çiftlere dalıp gidiyorum. Hatunalar bakıyor ters ters. Kusura bakma bakışımı takınıyorum hemen. Yok ama iyi niyetli benim bakışlarım. Öyle arada yorgunluktan dalıp gidiyorum. Böyle bakıyorum birbirlerinin anlattıklarını bir heves dinliyorlar mı? Ya da çocuk nazik mi kıza karşı?

Direktifler veriyorum içimden.

"Arkadaşımm bi saçını okşasana kızın, elini tut"...

"Kızım sende somurtmasana çoçuğun karşısında.Bi gülümse bi sevimli bak..."

Yok ama hepsi böyle. Yaş maş hak getire. Memmun değilsen neden bırak mıyorsun? Ya da bırakmayacaksan neden böyle davranıyorsun???

Benim izlenimlerim değil bu kadar umutsuz olan; tüm çiftler mutsuz. Bizi bu küreselleşme bu hale getirdi.

"Ahh ahh..." gibisinden cümleler mi kursam, arabesk arabesk ya da gidip masalarına; "el ele tutuşun bakıyım. Hemen!!! Kızım ben kime diyorum? Ne bu hal? Sevgili değil misiniz hııhh? Yasa mı kabul edildii yoksa, hı ne zaman? Yasak olan güzel olur mantığını mı hissetmemiz gerek yeniden?"

Gelelim asıl konumuza...

Pek öyle eski yazıları okuyamadım bloglarda. Araştıramadım da fazla, ama merak ediyorum. Belki dışlanabilirim ya da yazım kabul edilmeyebilir. Ya da "çocuk işte şuna bak, başka ne beklenebilir ki" diyebilirsiniz ama zaten aşka inanmayan bu ruh, bir cevap istiyor.

Söylüyorumm...

Bloglarda, Aşk olur mu???

Hiç birisinin yazısını merak ettik mi? "Yine ne yazdı?" acabalı, "bu yazısına ne yorum yazsamlı" cümlelerimiz oldu mu hiç? Hayatını, hislerini anlamak için uğraştık mı? Gözünün içine bakar gibi sol köşede duran resimlerine baktık mı?

Yazılarına konu olmak istedik mi ya da yazılarındaki insanları, ilişkilerini kıskandığımız oldu mu? Dostluklar tabi ki her zaman var ki bu dostluğu görüyorum yazılarınızda ama merak ediyorum; bu blogda aşklar var mı?

Kimse söylemek istemez tabi ama ben yine de soruyorum...

Hem hayata, hem tüm bloggerlara,

AŞK VAR MI AŞK???

 
Toplam blog
: 9
: 1161
Kayıt tarihi
: 23.03.07
 
 

Kendimi bildiğimden beri yazarım ben. Hatta neredeyse attığım her adımı yazarım. Öyle çok günlüğü..