Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '14

 
Kategori
Özel Günler
 

Atatürk'le ilgili bir anı...

Atatürk'le ilgili bir anı...
 

Dün gece yayına verdiğim iki fotoğraftan oluşan blogum yayından kaldırıldığı için Atatürk’le ilgili bir çok kişi tarafından bilinen şu konuşmayı hatırlatmak istiyorum.

Zübeyde hanım,  Atatürk’e telgraf çekip, “Paramız bitti oğlum Mustafa!” diyerek sıkıntısını dile getirir. Salih Bozok Atatürk’e “Elimizdeki mevcut paradan gönderelim mi?” diye sorar. Atatürk “Hayır” der. “O para Milli mücadeleye ait” Zübeyde hanıma telgraf gönderilir. “Evdeki halı ve kilimleri satın

Atatürk hiçbir zaman hakkı olmayan paraya dokunmamıştır.

Hakkı olmayan paraya dokunan Başbakan ve Cumhurbaşkanı var mıdır? Onu da  halkın takdirine bırakıyorum.

Geçen yıl Atatürk’ün ölümünün 75. Yılında  Atatürk’e hitaben yazdığım mektubun bağlantısını aşağıda veriyorum.  Üzülerek son bir yılda her şeyin daha kötüye gittiğini ifade etmeme gerek yok herhalde.  Ata’mızın 76. Ölüm yıldönümünde kendisine bir kez daha rahmet diliyorum. Ruhu şad olsun. 

http://blog.milliyet.com.tr/olumunun-75-yilinda-ataturk-e-mektup-yazdim/Blog/?BlogNo=435734

Okumayanlar için belki bu bağlantı da ilginizi çekebilir.

http://blog.milliyet.com.tr/bu-oykunun-adini-siz-koyun-/Blog/?BlogNo=309600 

 

 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..