Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Bahane Kulak ağrım

Bahane Kulak ağrım
 

Alıntı.


http://www.edebiyatdefteri.com/siir/864567/bahane-kulak-agrim.htmlSiyah grinin sonu! Bahane kulak ağrım

 

Ağrısı deyip geçme öğretti düşmanları

Toprak hallaç, dik konu kamburu ulak bağrım

Yapboz uğratıp seçme eğreti pişm/anları!

 

Ne bayram bildirdiniz yeksan olsun yeriniz

Karındaşın yaptığı kıydın bunca emeğe

Ne hata sildir-diniz z/koru bulsun diriniz

Çoluk çömlek saptığı değmez onca yemeğe!

 

Binlerce kez söyledim! Nerde s/iz imanınız

Unuttuğunuz dara y/azık ettiniz yazık

Sabır diye eyledim batsın in! Z/amanınız

Bende, s/iz fellik yara! cana yettiniz kazık!

 

Kulak, inim inletti nedir halin? denmedi

Gökten bulut sıktıkça damlası gözüm çıktı

Acım! Kendim dinletti kardeş elin sinmedi

Beddua m arş çıktıkça! Hecesi sözüm yıktı!

 

Korkun siz Yaratandan süpürüp durdun elim

Aldanışım avele! Hangi yorum evlama?

Çıkar, elbet bir yandan farz edip yordun dilim

Hepinizi havale ediyorum Mevla'ma!

 

Gülsen Tunçkal

 

Hastalığım süresinde gerçek dostlarımdan ve gıyabında tanımadığım dostlarımdan da Allah binlerce kez razı olsun!!
Arayıp hatırımı sorduklarından dolayı ise, çok teşekkür ederim...
Geçmiş bayramınızı geçte olsa kutlarım, tam manasıyla iyileşemediysem dahi, dayanamayıp bloğa aranıza çok şükür gelebildim..

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..