Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Hakkımı yiyenlere

Hakkımı yiyenlere
 

Alıntı.


Şiirin Hikayesi
 
Hastane köşelerinde yazdığım şiirim, Hakkımı yiyenlere kan irin olsun..
 
Onların yüzünden hastaneye 3. kez düşüşüm, sadece Allah diyorum :(( 
 
http://www.edebiyatdefteri.com/hakkimi-yiyenlere-86882-1-siiri/
 
 
Geç! Sebep ne olursa gasp mı etmeniz gerek?
Bekle, yana kalırsa! Arş’a gitmeniz gerek
Mazluma dokununca sorgusunda sıkarlar 
Cebim boş okununca yargısında yıkarlar
Hakkımı yiyenlere! Üzerler demedim mi
Az bekle diyenlere! Yüzerler demedim mi?
 
’Söz gümüş sükut altın’ deyip deyip bekledim
Dinden sapılan haltın ay yıl koyup ekledim
Hamal gibi yüklenip günahlar neden zarar?
Birde kime diklenip? Ahret kor neden arar!
Hakkımı yiyenlere! Üzerler demedim mi
Az bekle diyenlere! Yüzerler demedim mi?
 
Altını çizer Allah bunca yapılanların
Duam yok! Dilde vallah onca sapılanların
Mizanda kurulurken terazi kefen narı
Teniniz burulurken sırtta ki küfen sarı
Hakkımı yiyenlere! Üzerler demedim mi
Az bekle diyenlere! Yüzerler demedim mi?
 
Hastane köşeleri! Denk gelip ham olasın
Bitirdi neşeleri yel vurup Ram bulasın
Sanmayın kalır canın secdeye vurma yüzün 
Dinin çaldığın yanın Rabbıma sorma sözün
Hakkımı yiyenlere! Üzerler demedim mi
Az bekle diyenlere! Yüzerler demedim mi?
 
Gülsen Tunçkal
 
Hayırlı Cumalar Dilerim...
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..