Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bak! Ofsayt

Bak! Ofsayt
 

Alıntı'dır


Kadının halinden anlamayan erkekler..!

 “ Freud bile kadın ruhundan anlamamışken”  diyeceksiniz mutlaka. “ 30 yıldır kadın ruhunu araştırıyorum, kadınların ne istediğini anlayamadım” demiş ya! Ama birisi, bakışları Freud’un üzerinden alarak kendi üzerine çekmeyi başarmış tek bir cümle ile. O kişi de Oscar Wilde;  “ Kadınlar sevmek için yaratılmıştır,anlaşılmak için değil. ”  dese de,  durum hiç de Oscar ve Freud’un ayrı ayrı ele aldığı gibi değildir. Kadınlar sevmek için yaratılmıştır ve kesinlikle anlaşılmak ister.Kadınlar için derlemeler şu şekildedir;

-Beni anlamayan erkek,

-Beni hiç anlamayan erkek,

-Erkeklerin öküz olduğu gerçekmiş,

-Bunların hepsi mal fakat cinsleri farklı.

-Bütün erkekler aynı,

-Beni en iyi anlayan erkek,

-Şimdiye kadar beni en iyi anlayan erkek,

Biz kadınlaın halinden anlamayan erkeklere  bakalım o zaman; Anlamak ya da anlamamak,işte bütün mesele bu.

*Az bulunurlar.

Hatta meslek ayırt etmeksizin mevcut erkeklerin bir çoğudur aslında;

*Kendisine verilen basit komutları algılayamadığı için mühendis olma ihtimalleri yüksektir.

-Hayatım, masanın vidası gevşemiş sıkıştırımısın?

-Sıkıştırmaz mıyım hayatım, gel bakayım sen buraya.

-Masanın vidasını dedim Necati, ben masa mıyım? Boşaltacağım şimdi bulaşık suyunu tependen.

-Ben gidip bir bakayım evin elektirik sisteminde bir şey var mı?

-Sen işçisin Necati,mühendis değil.

* Kimi ruh doktoru sanır kendini ve kendine göre yöntemleri vardır.

-Seni o kadar iyi anlıyorum Şehriye. Ne zamandan beri böyle duygusalsın?

-Bilmem, kendimi bildim bileli galiba.

-Çocukluğunda yaşadığın bir şeyden olabilir. Sana yardım etmek,  bu durumdan kurtarmak, hayata neşeyle bakmanı sağlamak istiyorum.

-Gerçekten mi Abbas?

-Evet sevgilim,şimdi yavaşca şuraya uzan, üç dediğimde uyumuş olacaksın. Ama aklına bir şey gelmesin sakın, çünkü kendimi de uyutacağım aşkım merak etme!

* Kimi cerrahtır kanamalar ve yaralanmalarla ilgilenir.

-Canım…canım, canım bak nasıl da kestin elini gördün mü? Bekle yara bantı getireyim sana…işte oldu hayatım, öpeyim de çabuk geçsin.

-Ne tatlısın Tarık, anlayışına hayranım sevgilim…Tarık yapma! Tarık’cığım yapma lütfen.Bırakır mısın elimi..Tarık biraz fazla abartmadın mı canım öpme işini?

-Küçük bir öpücük ne var bunda?

-Ama ben parmağımı kestim,kolumu değil.

* Kimi sadece KBB ‘cıdır, bademciklere bakar.

-Kocacğımmm, bugün seni çok özledim.Gözlerim ellerim seni çok özledi.

-Beni hergün görüyorlar neden özlesinler ki?

-Özlerler tabi; onlara bakarsın,dokunursun.

-Yine başladın Zülfiye, bütün bunları okuduğun kitaplardan öğreniyorsun, allah aşkına saçmalama.

-Bak bademciklerim şişmiş bugün.

-Ne bademciklerin mi? Yakından görmem lazım, aç bakayım.Evet derhal bir operasyon gerekli, hadi odamıza gidelim.

- Seni demek için sordum, bademciklerimde bir şey yok Rıza!

-Bu daha kötü ya karıcığım, olmadığını sandığın şey ya varsa, hadi gel, beş dakikada anlarız!

* Bir de doktor olduğu halde kadın ruhundan anlamayan erkekler vardır;

-Doktor bu ne? Tuhaf davranıyor. Ya hiç konuşmuyor, ya uzun cümleler kuruyor. Hiçbir şey anlamıyorum. Bir yeri mi ağrıyor acaba?

- Ne bileyim lan !

*Bir kaçı dizi film hastasıdır.

-Harikaydın Şemsettin.

-Hadi, üzerine birşeyler giy de içeriye gidelim.

-Hayır,biraz daha yatakta kalalım.

-Olmaz, Kurtlar Vadisi başlayacak.

*Grip ,soğuk algınlığı gibi hastalıkları ve regl dönemini istediğimiz güne ayarlayabilediğimizi sananlar.

- Hadi ben çıkıyorum çocuklar aşağıda bekliyor.

-Bugün maç seyretmeye gitmesen olmaz mı, çok hastayım.

-Neyin var?

-Regl oldum sancım var çok.

- Çağır annen gelsin.

-Duygusuz!!!

-Duygusuz mu olduk şimdi, dün gece öyle söylemiyordun ama. Bir hafta sonumuz var onda da hasta oluyorsun, çıktım ben. (ve kapı çarpılır )

*Genetik bilgi taşıyıcılarıdır.

-Hayatım, yeter artık. Kendimi soykırıma uğramış gibi hissediyorum.

-Ne alakası var Ruhi, alt tarafı bir kere daha.

-Tatlım, karıcığım, her orgazmda çok sayıda sperm kaybedildiği gibi yenisinin üretimi için zaman ihtiyaç vardır. Ve bu süre içinde toparlanmam gerek, anlatabiliyor muyum?

-Hımmm, anladım. Portakal suyu getireyim mi sana aşkım?

-Hayır Züleyha, uyumak  is…ti….yo…rum.

*Değişiklik ararlar.

-Trafik nasıldı sevgilim?

-Değişik bir durum yok.

-İşlerin nasıldı bugün hayatım?

-İyi değişik bir şey olmadı.

-Ne demek şimdi bu Kuddusi?

-Ne ne demek?

-Değişik ne olmadı?

-Olmayan şeyi nasıl anlatayım sana Pırıl? Değişik bir şey olmadı dedim ya.

-Duydum sağır değilim, değişik derken kast ettiğini soruyorum.

-Lütfen Pırıl’cığım, kapatır mısın şunu? Yemekte ne var?

-Değişik bir şey yok!

*Bazıları sadece mutlu etmek ister.

-Bak bu bluzu yeni aldım, nasıl?
- Çok güzel. Bu dar kesimli bluzlar çok yakışıyor sana. Volanlarda ayrı bir hareket katmış kıyafete.
- Bunları bir yerden ezberledin de söylüyorsun değil mi?
- Hayır, sadece fikrimi söyledim.
- Volan ne demek biliyorsun yani?

-Eh şeyy!

-Hiçbir fikrin yok değil mi?

-Seni mutlu etmek için saçma sapan şeyleri ezberliyorum hala üzerime geliyorsun.

-Gelirim tabi haklıyım çünkü.

-Vay vay vay..Yaa…bu nasıl seksi bir üzerime geliş, bir daha gel bakayım.

-Kes şunu Naci.

-Hadi gel,üzerime gel lütfen,sesimi çıkartırsam şerefsizim!

*Kimi erkekler ev’cildir.

-Canım çok beklettim mi?
- Önemli değil aşkım, ben de etrafı seyrediyordum.
- Merak etmedin mi yani?
-Neyi?
- Geç kaldım ve sen beni merak etmedin öyle mi?
- Aslında merak ettim.
- O yüzden mi oturup etrafı seyrediyordun?
-Ne yapsaydım, seni beklerken tırnaklarımı mı yiyecektim?Garson geliyor bir şeyler ister misin?

-Şu an her şeyi yiyebilirim.

-Kek?

-Evet

-Çikolatalı pasta?

-Evet

-Çay?

-Evet? Su da ister misin?

-Evet

-Peki ya beni?

-Evet….yo yo hayır. Şu an en son istediğim şey sensin.

-Şansını kaybettin güzelim, evet dedin bir kere.

-Teşekkürler garson bey, hanımefendi bir şey almak istemiyor, biz eve gidiyoruz.

*Bazıları ileriki yaşlarda Alzheimer olacaklarının sinyalini verir.

Sen sacina bir sey mi yaptin?
- Nasıl yani?
- Yukarıya toplamışsın?
- Haa... Evet...eee?

- Ne eesi?
- Güzel olmamiş mı?
- Ne?

-Saçım? Güzel olmamış mı?

-Ne olmuş saçına?
- Ben de onu sana soruyorum, ne olmus saçıma?
- Bir sey olmamış.
- Sen az önce neden saçımı topuz yapığımı sormadın mı?
- Sormuşumdur.

-Sormuşsundur! On saniye önce konuştuğun şeyi hatırlamıyor musun?
- Hatırlıyorum tabii canım.
- Neden o zaman sormuşumdur diyorsun?
- Canım lafın gelişi söylemişimdir!

Kadının halinden anlamayan erkekler..! Erkekler, zaman zaman öyle davranışlar sergiliyorlar ki, kadınların bunların sebeplerini anlayabilmesi hiçbir şekilde mümkün olmuyor.Kadınlar, tek bir veri ile milyonlarca senaryo üretme becerisine sahiptir.Erkeler tek bir kelime ile sonuca odaklı düşünce yapıları çatıştığı anda, kadın anlaşılamamaktan, erkekse rahat bırakılmamaktan dert yanar.Kadınlar ve erkekler arasındaki anlaşmazlıklar her zaman vardı ve gelecekte de olacak…kadın daha çok sever ama erkek bunu hiçbir zaman anlayamaz. Bir kadının bir erkek tarafından anlaşılabilmesi için ilk önce erkeğin kadını önemsemesi gerekiyor.

Oscar Wilde’ın Padua Düşesi adlı eserinde de sözünü ettiği gibi;

Her biri,

Bir adamla eşleşmiş, mutsuzluk içinde,

Kocasının bencilliği yüzünden yaşamı yıkılmış,

 Duyulan acıyı azaltmaz genel olmak.
Sanırım hiç duymadım bir kadının güldüğünü.

Birisi dışında,

Yalnız sevinçten güldüğünü.

Bir akşam vaktiydi, herkesin geçtiği sokaklarda

Acınacak durumda bir kadın yürüyordu dudakları boyalı,

Yüzüne keyfin maskesini takmış.

Onun gibi gülemezdim ben.

Hayır,

Ölüm bile daha iyidir bundan.

  

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..