Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

Bana neler oluyor?

Gündemim birden bire o kadar değişti ki…

Bu değişen gündeme ayak uydurmam için benim de değişime ihtiyacım var. İstekliyim.

Fakat… Tabii, ekonomik yetersizlik ve insan korkularıma kulak asmazsam gerçekleşecek bu değişim. Peki, ben bunu yapabiliyor muyum? Yalnızca bugün için; “ Hayır!”

Yıllardır hayatıma bir erkek girsin diye, bir sürü dualar ettim, meditasyonlar yaptım, imajinasyonlara emek verdim. Dedim ki; “ Tanrım, lütfen hayatıma bir erkek, oğlum, annem, kardeşlerim, gelinlerim, yeğenlerim, Argos, Kar, dostlarım, arkadaşlarım ve diğerleri şeklinde dolu dolu yaşayarak devam etmeme izin ver. Lütfen!”

Şimdi konum olarak o naktadayım. Ne yazık ki, çok şaşkınım. Bana neler oluyor, anlamıyorum. Sadece yapabildiğim günlük ayak işlerini çoğu zaman sorumluluk bilinciyle görev gibi yapıyorum. Dileğim aklımdan gönlüme giden bu yolun, sonuca odaklanmadan, tadını çıkarmak.

Olur mu? Bilmiyorum. Fakat sürekli kuşkularıma “ Olur! Olur! “ diyen bir ses var karşımda. Dileğinin dileğime, sonra da Tanrı’ nın dileğine dönüşmesi en büyük arzum. Hayırlısı!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..