Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '12

 
Kategori
Anılar
 

Basket takımının ortasına düştüm!

Basket takımının ortasına düştüm!
 

Banliyö trenleri, 1001 çeşit insanı tanıyabilmen için, sana bedava sunulmuş, bir altın madeni... Benden söylemesi...


Bu sabah saat 8.10... Kartal'dan bindiğim son model banliyö treni, hınca hınç insanla dolu... Başlangıçta tam kapının önündeyken ben... Kalabalığın itip kakmasıyla, diğer vagona açılan camlı kapıya yaslanmış durumdayım mecburen...

Trene bindiğim andan itibaren kesmeye başladığım, 27 - 28 yaşlarında, doğal perma görünümlü, kızıl kahve saçları, sol omzundan dökülen, hafif allık sürdüğü yanakları, insanın içini ısıtan; tatlı bakışlı 1.83 - 1. 84 boyuna rağmen; bi de topuklu giymiş, can tatlısı hanfendi!... Elinde, koyu kahverengi kenarları dalgalarla süslenmiş şemsiyesi, ayağındaysa, şemsiyesinden biraz daha açık renkli; ama yine kahverengi çizmeleri var... Ee, be kızım!... Bunca selvi boyuna, bi de yakışır mı topuklu?!!... Boyum 1.78 diye!, bi de bana kompleks vermeye mi çalışırsın! Söyle bakiyim! Nedir senin dedin?!!

Hatun, onu kestiğimin fakında!... Hafiften gülümsemekle birlikte, farkında değilmiş gibi davranmakta!... Ona çok tatlı bir kadınsılık veren, soldan yarım toplanmış, kızıl kahve saçları, omzundan aşağı, bir sağa, bir sola, tatlı tatlı salınmakta...

Hemen sağ omuz başımda, aşırı sarışınlıktan kızıla dönmüş, 1.85 boylarında, kafası kelleşmeye yüz tutmuş, sevimli, muzip bir çocuk gibi bakan,gözlüklü adamla; ondan iki santim kısa, esmer kankası durmakta... Esmer adam, daha ağır abi triplerinde; kendince!... Ama arkadaşının candan sohbetine katılmayı da, hiç ihmal etmemekte; bol tripli esmer adam!... Her ne kadar, sevimli sarışın adam kadar konuşmasa da...

Sol yanımda, bir başına duran adamın da, boyu benden uzun gözükmekte!...1.80 - 1.81'dir onun boyu da heralde!... Ben de amma cüceymişim haaaa!...

Sağ yanımda koyu bir sohbete dalmış ikilinin, hemen sağ arka hafif çaprazında, kafası arkasındaki kapının hemen üzerindeki yükseltiye çarpmasın diye, mecburen eğilen, buğday tenli,mahkeme suratlı, kulakları küpeli adamsa... Kulaklarındaki küpelerin verdiği yaratıcılık duygusunun; çoooook uzaklarında!... Somurttukça somurtmakta... Belki de aklı: "  İşe bu sabah nasıl yetişirim acaba? " telaşında... Her ne karın ağrısıysa!...

Hemen önümde duran 17 - 18 yaşlarındaki iki cıvıl cıvıl genç kızın boyu da 1.70'in üzerindedir garanti!... Şuncacık yeni nesil de... Sulak yerde mi büyümüş ne!...

Benim boyum 1.78 güzel okuyucum... Uzun boylu adam sayılmanın psikolojik eşiği 1.80in, hepi topu iki santim altında!...

Ama bu sabah, öylesine uzun boylu bir kız - erkek grubunun ortasına düştüm kiii!...

Ben bu boyumla, onların arasında kendimi cüce gibi hissettim; anasını satayım!

Ben bu takımla basket oynamayı bırak!... Olsa olsa, böyle bir takıma koçluk yaparım ancak!... Benden de ne koç olur haaaa!...

 

Not: Yazımdaki görsel www.trtnet.tr adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..