Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bayramınız kutlu olsun, mutluluklar sizi bulsun

Bayramınız kutlu olsun, mutluluklar sizi bulsun
 

Pırıl pırıl bir güneşe uyandım bu sabah.

Yataktan kalkar kalkmaz, pencereyi açtım. Odama bol oksijen girmesini sağladım ve içime çektim serin, temiz havayı.

Son bir kaç haftadır Ankara'da baharı kıskandıracak kadar güneşli, ılık ve muhteşem bir iklim yaşıyoruz. Henüz tam olarak yapraklar sararıp dökülmedi. Kuşlar cıvıl cıvıl ötüşüyorlar.

Sonbahar demeye dilim varmıyor. Evet bir bahar yaşıyoruz ama sonbahar değil sanki. Bir kaç ay daha sürecek gibi, uzun sürmesi bu hissi uyandırıyor bende.

Ve öyle olmasını diliyorum, inanılmaz iyi geldi güneşli günler bana. Bahar coşkusunu tekrar yaşattı, mutluluğuma mutluluk kattı, yaşam enerjimi artırdı.

Hiç gitme bahar e mi ?

<> <> <> <>

Dün çocukluk arkadaşım, sırdaşım, can dostumla telefonda konuştuk.

Bana kendisiyle ilgili sevindirici haberler verdi.

Yaşam, zaman zaman sevgili arkadaşıma, mutluluğunu kaybettiriyor ve eski haline dönmesi uzun zaman alıyordu. Bunda pesimist yapısının da etkisi vardı tabii.

Yaşamdaki mutsuzluğu hayatına sıkça yansıyor, can sıkıcı geri bildirimler, kısır döngü şeklinde artıyordu.

Kendisiyle sık sık pozitif düşünce üzerine konuşuyor, içinde bulunduğu tüm negatifliklerin, düşünce yapısından kaynaklandığını anlatmaya çalışıyor, "daha önce bilinçaltına ne ektiysen, şu an onları biçiyorsun" diyordum.

Bazen tepki veriyor ve bunu kabullenmek istemiyor, bazen de anladığını söylüyor ve artık düşüncelerine sahip çıkacağına, pozitif düşünmeyi ilke edineceğine dair bana söz veriyordu.

Ama istediğimiz sonuca bir türlü ulaşamıyorduk. (Bunun nedeni gerçekten buna inanmamış olmasıydı aslında.)

Dün aradığında sesi inanılmaz coşkulu, enerjik ve mutlu geliyordu. "Sana harika haberlerim var" dedi. Müthiş bir bilinç sıçraması yaşıyorum diye devam etti. Kendisine anlattıklarımı düşünüp uygulamaya karar verdiğini, verdiğim tüm CD.leri dinlediğini, (pozitif düşünebilmesi için CD.ler vermiştim) söyledi.

Uzun süredir pozitif düşünmeyi alışkanlık haline getirdiğini, "ben mutluyum" olumlamasını sıkça tekrar ettiğini ve bir süre sonra da bunun kendiliğinden gerçekleştiğini anlattı.

Beni inanılmaz sevindirdi bu güzel haber.

Tüm mutlu değilim, mutlu olamıyorum diyenler. Lütfen sizlere de örnek olsun arkadaşımın bu tutumu.

Mesele sadece bilinçaltınızı "mutlu olduğunuza" ikna etmekte. Bu da sadece 21 gününüzü alacak. "Ben mutluyum" olumlamasını 21 gün isteyerek, inanarak tekrar edeceksiniz hepsi bu. (Tüm alışkanlıklar 21 günde kazanılır.)

Neye ihtiyacınız varsa, uygun olumlamayı 21 gün tekrar ettiğiniz takdirde, o şey hayatınızda gerçekleşecek.

Formül bu kadar basit işte.

Haydi ne duruyorsunuz ?

<> <> <> <>

Bayram yaklaşıyor.

Ailemle, yaklaşık dokuz gün sürecek tatili fırsat bilerek, bayramı şehir dışında geçirmeye karar verdik. Pazar akşamı Antalya'ya hareket edeceğiz.

Şimdiden tüm Milliyet Blog camiasının kurban bayramını kutlar, sevdiklerinizle beraber, sağlık, huzur, başarı ve tabi ki mutluluk içinde bir bayram geçirmenizi diler, herkese tek tek saygılarımı sunarım.

Nice bayramlara inşallah hep beraber.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..