Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Blog
 

Bazen, '' Yuh çekmek '' rahatlatır mı ?..

Bazen, '' Yuh çekmek  '' rahatlatır mı ?..
 

Blog yazmak, ''Günce '' yazmaktı... Değil mi ?..

Alışamadım, şu blog kelimesine birader !..

Blog...Blog...Bloglaştıramadıklarımızdan mısınız ?..

Yoksa bloglaştırabildiklerimizden misiniz ?..

Blog...blog tuğlalar...

''Bir koca blok tuğla, Muhlis Ağa'nın kafasına düşebilir !..'' (Bir filmden )

-Hangi blok 'ta oturuyorsunuz ?..

Laz müteahit ,daha kibar...

'' -Apartumani pilok...pilok sattim daa !..''

(Bir de sonradan görme pilokçularimuz var ...)

-Kaç pilok yazdin ?..Piloklarinda okunma sayin kaç ?..Piloklarinda çok yorum var midur daaa ?..

(Adamın ya da bayanın tüm yaşamı, pilok üzerine inşaa edilmiş )

-Pilok mahallesinde cıngar çikaranlardan misuniz ?..Yoksa '' Sakin'' bir pilok sakinimisunizdir ?..''

-Çok pilok yazarsam bana kız verirler mi ?..

Megalomanları da var tabi...

-Piloklarimun sayisini artirdikça, ''Sari Basin Karti '' şansim artar mi daaaaa ?..

-Ha pu piloklarimi arşivleyemedum da ona yanayrum...Ya ben ölürsem ?..Piloklarimin soni ne olur ?..

Daha neler var neler !.. Blog'ların dansçıları da var elbet !..
. . . . . . .

''Günce '' kelimesi güzel...

Türkçemiz, anamızın ak sütü gibi helâl.

Arı sütü gibi saf ve temiz.

Argo'muz da bir ayrı güzellik, canlılık katar dilimize...

Sevdiğimize tüm gücümüzle, ''Yavrruuum !..'' diye bağırırız .

Eskiden kızlara laf atan sokak kabadayıları da böyle haykırırdı...

''Yerim seni yavruummm !..''

Şimdileri, o ahlâksız (?) laf atmalar kalmadı...

Sanırım ,erkek nesli azaldı !..

En ücra, varoşlarımızda bile gençlerde bir kibarlık oluştu.

Hepsinin elinde cep telefonu...Kaşlar alınmış...Saçlar,jöle kabası !..

En galiz küfürler ya da en can alıcı aşk sözcükleri sadece ,mesajlarda...

Son günlerde, çocukların ;gençlerin diline yapışan kaba bir sözcük var !..

Şaşkınlıkla kınama ifade ediyor sanırım...

Her şaşırma sonucu...

''-Oooohhaaa !..''

Benim çocukluğumda ,ineklere yön vermek için ,böyle seslenilirdi...

Geçen gün, torunlarımla Ankara,İzmir, İstanbul dolaşıp da Beylikdüzüne geldiğimde, 2.5 yaşındaki en küçük torunum Ege ,buradaki gökdelenleri gördüğünde şaşkınlıktan haykırıvermişti.

''Oooohhaaa !..''

Arkasından 5 yaşındaki ağabeyi, Berk de kahkahayı basıvermişti.

'' Hihh hiiihh hiiii !..Dede şuna bak !..Ooohhaa !.. diyor...Kihhh kiiiiihh ...

En küçüğü, 2.5 yaşında ve bilgisayar kurdu...Vallahi küçük dilimi yutacaktım...

Amanın ne ayıp !..Hem de üniversite hocası bir adamın torunları ha ?..Cık...cık cııık !..

Âleme verir talkını...Kendi torununa ...Cık cıık !..''

''-Ayıp, oğlum ayıp !..Hiç Ooohhha !.. denir mi ?..Biz, ineklere bağırırdık öyle ...''

''-Nee ineklere mi ?..Oohhhaaa haaa !...(Afacanlar ,koro halinde ) -Kaaahhh...Kaaahh kaaahhh !..İlahi dedeeee !..''

Epey lâf döktürmüştüm...Sonunda ikna etmiştim ki...

Banka işlemlerimizden sorumlu damadım Özgür ,koşarak yanımıza gelmişti...

Damadım,iyi çocuktur;ama nedense ,hep kötü haberleri '' müjde !..'' diyerek sunar...

''Müjde baba !..Koca Beylikdüzü'nde Makıf Bank şubesi yok !..''

''-Neee !..Şaka yapmıyorsun değil mi ?..''

''-Valla Makıf Bank yok !..Çoğu bankaların da sadece bir yerde, ATM'leri var !..''

Ben de dayanamamıştım..

'' -Oooohhhaaaaa !.. ve de Yuuuuhhh !..''
(Bana göre hak ettiler abi !..)

Torunlar, kahkahayı basmaz mı ?..Haklılar tabi !..

Valla kim ne derse desin !.. Bu hoyratça haykırış, beni çok rahatlatmıştı !..

200 binlik gökdelenler şehrinde ,Makıf Bank şubesi yok !..

Hatta, '' Yuuuuhhh !..''

Şahâne yüzme havuzlu, güvenlikli ;yeşile saygılı ve temiz havalı bir şehir oluşmuş...

Bankaların yaptığı işkenceye bakınız !..

Yoksul Makedonya'da ,her köşe başı banka...

Zengin İstanbul'un;Avrupai İlçesinin haline bakınız...

Makıf Bank da bir çâresini bulur elbette !..

Dilimizde ''pilok-blok...Yuh !.. ve Oha !.. '' gibi sözcüklerin bollaşmasıyla övünür dururuz...

Ve Tanrım !..Daha çok pilok yazmaktan ayrı kalmayalım...














 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..