Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ben Halkım..

Ben Halkım..
 

BBG evinin kameraları bozulmuş ! Görebildiğimiz kadarı buysa göremediğimiz, duyamadığımız neler var ciddi merak ediyorum.

Askeri eğitim almadım. İstihbarat birimlerinde de çalışmadım. Şeffaf bir düzende, aklın egemen olduğu toplumlarda , ağızdan çıkan söze güvenilmesi gerektiğini iyi bilirim. Birleşmiş Milletlerin hazırlattığı raporda, şeffaflık notumuzun yerlerde süründüğünü göz önünde bulunduracak olursak da kimseye inanmayıp, düşünmek, yorumlamak ve konuşmak kısaca şeytanın avukatlığını yapmak zorundayız...

Yıllar önce bir 30 Ağustos'ta devir teslim töreni yapılırken tuhaf bir şekilde üzüldüm. O an nedenini bilemedim. Bay Vitali Hakko ve ondan önce Bay Moris Kohen'in bana sorumluluk verirken söyledikleri bir söze hep güvenmişimdir. "Kadınlarda, hayvanlara mahsus bir içgüdü vardır."

3000 müşterinin finansal sorumluluğunu üstlenip yıllarca bir kuruş batak vermememin tek nedeni buydu. İç güdülerim...

Seçilen Genelkurmay Başkanı beni yanıltmadı. Endişelerimde haklı çıktım.. Sustu ! Askerin işi siyaset değildir dedi. Haklıydı kendince.. Ama biz kafasına yumruk yemeye alışmış bir toplumuz. Demokrasi bize XXL beden geliyor. Sindirememişiz içimize. Sonuç olarak birileri emanetken yerleşik düzene geçtiler..

Sonrasın da bir başka 30 Ağustos gelip çattı. Dirayetli, yumruğu havada kalmayacak bir Genelkurmay Başkanı seçildi... O da ne ? Türban Çankaya'ya çıktı.. Ordu mensuplarının eşleri de türbanlı... Fetullah Gülen zihniyeti onlarda da hakim olmaya başladı tıpkı Polis teşkilatı gibi... Eee sizin asli görevlerinizin içerisinde Cumhuriyet rejimini korumak yok muydu ? Bize mi yanlış öğrettiler ? Buyrun , şu an Devletin bütün birimleri ellerinde , kilitlenmiş durumdayız... Vatanı PKK denilen bir avuç soysuz eşkiyaya karşı korumak için mücadele ediyorsunuz, göreviniz de, Ülkeyi parselleyip yabancılara satarlarken nerdesiniz ? Bu nasıl bir yaman çelişkidir ?

Kalıplı insanlara hep gülmüşümdür. O kalıplarının içinde küçücük bir yürek taşırlar.. Halbu ki küçücük insanlar da mangal gibi yürek vardır.. Elbette ki istisnalar var.. Bazen o küçücük yürekleri gibi vicdanları da küçülüyor..

Efendim, şu Aktütün Karakolu'na yıllardır saldırıldı. Bir Allahın kulu'nun aklına gelmedi mi eşkiyaya yataklık ettiği iddia edilen köyü oradan taşımak ? Bu kadar sefahat içinde yaşayan bir zümre varken, ne idüğü belirsiz katkı payları, vergiler öderken karakolları yeniden inşa ettirecek parayı nasıl bulamadınız diye sormazlar mı adama ?

Boeing uçakların Amerikan yapımı olduğunu biliyoruz. Gecikmişmiş..Biz bile biliyoruz neden geciktiğini.. Ağustos ayında 4 yılda bir yapılan toplantıyı gerçekleştirdiler benim Ülkem'de. İstihbarat birimleri ilgili mercilere bu bilgileri aktarmıştır diye bas bas bağırıyor emekli paşa tv kanalında. Siyasi iktidardan kaynaklanan bir baskı söz konusuysa neden çıkıp anlat mıyorsunuz? Değilse... Sözün bittiği yerdeyiz demektir..

Bunca evlâdımız can verirken korkusuzca, keşke sende ölseydin !

Defalarca Genelkurmay'a mail attım. Türk Silahlı Kuvvetlerine duyulan güven bitti. İtibar kaybediyorsunuz, kan kaybediyorsunuz diye. Üç maymunu oynadılar.. Halbu ki ben Halktım ..

Sınır ötesi harekâtta, günlerce, bütün yapılacaklar, nereye saldırılacağı, Amerika'nın bize vereceği destekler basbas bağırıldı anlatıldı. Birileri erteledi , birileri açıkladı. Adamlar da salak değil ya önlemlerini alıp bir çok kampı boşalttılar. Yıllardır akan kanın karşılığında ağıza almaya değmeyecek terörist yakalandı, öldü, patlayıcı imha edildi. Şimdi yine aynı şey yapılıyor. Tezkere çıkacak biz sınır ötesi harekât düzenleyeceğiz. Çok komik:)) Artık bizimle bir şey paylaşmayın, istemiyoruz. ABD'den icazette almayın. Canını vermeye hazır Mehmetçik ve Halk desteği arkanızda. Stratejinizi belirleyin, girin, temizleyin ve çıkın... Göstere göstere yapmayın.. Onlar gibi sessiz ve derinden çalışın.. AB, ABD ne diyecekmiş ? Sizin taahhütleriniz sizi bağlar.. Kapalı kapılar ardında ki pazarlıklarınız da... Bizi bağlamaz.. Biz Türk Milletiyiz..Bu bir savaşsa, Kurtuluş Savaşı ruhuyla hepimiz top yekûn gideriz..

Korkak , onursuz , kimliksiz olmaktansa ölmeyi yeğleriz...

Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..