Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben seni sevmeyi sevdim

Ben seni sevmeyi sevdim
 

6 EDEBİYAT LİSE HATIRASI


Ben seni düşünmeyi sevdim hiç olmadığını bildiğim halde

Hiç görmesem hiç sesini duymasam da nefes alıyorsun ya

Benim sana sevdam sonsuzluğa gözlerim kapanınca biter

Aramızda dağlar olsun ya da olmasın Bana o kadar uzaktasın ki

Başka eller sana dokunuyorsa başka birilerine gülüyorsa dudakların

Başka birine seni seviyorum diyorsan da olsun bir yerde yaşıyorsun ya

Ben senin yaşamanı seviyorum belki bir yerde rastlaşma ihtimalini

Hiç düşünmüyor beklide aklına gelmiyorum bile kimim hatırlıyor musun acaba

Ben senin gülüşünü sevdim hep sana uzaktan bakmayı çok sevip yabancı kalmayı

Beklide ben seni sokaklarda aramayı sevdim yürürken bir yerde çarpışmayı

Gözlerime bakıp bana gülmeni evet seni tanıyorum demeni

Ben seni sevmeyi sevdim çoktan mazi olduğumu bildiğim halde ben seni senden bile çok sevdim.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..