Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben size gül kokularıyla gelmek isterdim

Ben size gül kokularıyla gelmek isterdim
 

Gül kokularıyla gelmek isterdim size…

Siz gelirken alamadığım, siz giderken ağlayamadığım kokularla…

Burnum hissiz nicedir…

Gözlerim kör…

Tenim kir içinde…

Ellerim bağlanmış…

Yüreğim dağlanmış…

Ülkem iğrenç bir meydan gibi, savaş artığı …

Şehit haberleri ile karışık şuh kahkahalar var kulaklarımda…

Dilimde kardeşimin etinin tadı…

Etim kardeşimin dişinde…

Kusmak imkânsız, yutmak mümkün değil, zincirler kalın mı kalın!

Gardiyanım gardaş, gardaşım tutsak, efendiler işinde!

Ölmeyi dilesem çözüm mü, yaşamak şart!

Nasıl? Nasıl? Nasıl olacak vuslat?

**

“Bilselerdi yapmazlardı” demiştiniz..

“Onlar bilmiyorlar” demiştiniz…

Ya biz?

Biz biliyor muyuz?

Bildiğimizi mi yapıyoruz?

Uyurken düşünüyor, uyanıkken anıyor muyuz?

Biz, sizi tanıyor muyuz?

Biz, sizden utanıyor muyuz?

**

Gül kokularıyla gelmek isterdim size…

Mahcup ama huzurlu…

Bir ara gözlerimle değmek isterdim gözlerinize,

Ufak ama haylaz bir çocuğun,

Aferin isteyen gözleri gibi…

Ve gözleriniz sizin…

Gözleriniz derin,

Gittikçe derinleşen dibi…

Âlemlere açılan gözlerinizde sizin

O kaçamak bakışla kaybolmak isterdim…

**

Gül dediniz, güldüm!

Gülü gülmek saydım…

Ah! Güle bülbül olsaydım!

Bilirken bilemedim,

Düşmana diş bilemedim,

Gel dediniz de gelemedim!

Şimdi karşınıza çıkacak yüzüm yok!

Sizi görmem bile hayal herhalde!

Gözlerinizde boğulmak çocukça bir kurgu!

Aferin istemek ne haddime?

Kendimden utandığım doğru!

Sahip olamadım emanete…

**

Gül kokularıyla gelmek isterdim size…

Gül gibi kokmak isterdim..

Gül kokusunu almak isterdim…

Güle dokunmak isterdim…

Güle kanmak,

Gülü sizden kıskanmak,

Güllere bulanmaktı derdim…

**

Ben size her gelemediğimde,

Siz bana hep geldiniz…

Hiç hazır olamadım size…

Siz hep güzeldiniz…

Siz hep gül derdiniz.

**

Gül kokularını koruyamadım…

Gülleri koruyamadım…

Kokular gülden, güller buradan gittiler…

**

Gül kokularıyla gelmek isterdim size…

Gelemedim…

Adam ol dediniz…

Beceremedim…

Ama ben size gelmek isterdim…

Gül kokunuzu almak isterdim…

Efendim…

**

Efendim…

Ben gelemedim…

Ama siz gitmeyiniz…

Ne olur…

**

Ben size gül kokularıyla gelmek isterdim…

 
Toplam blog
: 84
: 1808
Kayıt tarihi
: 28.04.08
 
 

Elektrik mühendisi, "öğretimci", 2 çocuk babası, aslen Kuzey Kafkasyalı, Türk ve Türk'e dair olan..