Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '07

 
Kategori
Anılar
 

Beni sevindiren kardes

Beni sevindiren kardes
 

Seni sabahin korunde tesekkur telefonu icin uyandirdim icin bagisla . "Abla daha kalkmam gerekiyordu zaten . "dedin ama senin uykuluydu.

Paketin icinden neler cikti ; Beyaz peynir , zeytin ve IGDE, DUT KURUSU , NANELI SEKER ve cukulatali sekerler...

Nasil sevindim . ona "Kizim neler yolladin oyle " diye sordum. Nereden bilmisti uzun yillardir IGDE yemedigimi ve bir anlamda ozledigimi .

Affan dedeye para saymama gerek kalmadi cocukluguma donmek icin. Ellerimde idi kucukken yedigim o guzel yurduma ozgu kuru yemisler , sekerlemeler...

Hele "Igde "... Bazilarinizin gulumsedigini igde de ozlenir mi dedidini duyar gibiyim. OZLENIYOR nimet... Yok olan ozleniyor iste!

Dun Ingilizce calistirdigim yasim bana yakin iki bayana bile tatttirdim. Onlar bile sevdi. Yurdumdaki diger yiyecekleri ozellikle burada bulunmalayanlari anlattim onlara. Gozlerimden mutluluk okundugunu soylediler. (Tabii ders o anda Japoncaya donusmustu cunku ingilizceleri aciklamami anlayacak kadar gelismedi henuz .)

Bayram erken geldi bana bayram sekerlerim geldi ya .

Sagol kardes kesene bereket .

Sahi o guzel ulkede hala dut kurusu igde yiyen cok mu ? Yemiyorsaniz hadi bugun alin ozellikle benim yasima yakinlar cocuklugunuza bir donun !
 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..