Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum Var / Ozan’dan Hakan’ a çok zor soru

Benim Hala Umudum Var / Ozan’dan Hakan’ a çok zor soru
 

Star TV. in sevilen dizisi Benim Hala Umudum Var 11. Bölümü geçtiğimiz akşam ekranlardaydı. Geçtiğimiz hafta reytinglerde her iki kategoride birinci iken, bu hafta Totalde 2. AB Grubunda ancak 5. olabilmiştir.

Ozan (Şükrü Özyıldız) sözleşmeyi Umut’ un (Gizem Karaca) imzalamasını önce çok bozulsa da, sonra Umut ile koşuşarak meseleyi tatlıya bağlarlar. Babasının işyerinde bunaltıcı bir iş temposuna başlar. Baba da oğlu Ozan’ a takiptedir. Ozan Umut’ a parasal yardım etmek ister, Umut kabul etmez. Umut’ a Hakan’ ın (Oktay Berk) iş vermesi Ozan’ ı derinden yaralar. O gece uyku uyuyamaz. Düşündükçe olayı çözer ve o soruyu sormak üzere Hakan’ın bürosuna gider. Hakan’ a sana bir kere soracağım, hatırım varsa bana doğruyu söylersin. “Senin aşık olduğun oyuncu adayı Umut mu?” diye sorar. (Cevabı haftaya kaldı)

Umut, adım adım oyunculuğa doğru ilerlemektedir. Ozan ‘ın çalışması kabul etmesi onu rahatlatır. En büyük destekçisi ev arkadaşı Hale olur. Üvey kız kardeşler oyunculuk sevdasındadır. Asude Hanımın büro önünde saç saça, baş başa kavga ederler. Asude Hanımdan iş ister, o sırada oraya gelen Hakan kendi bürosunda çalışabileceğini söyler. Umut, Hakan' ın gizli aşkından habersizdir.  Ozan’ a olan tutkusu gittikçe artmakta, onu çok sevmektedir.

Musa, babası Zafer’in Ozan’dan aldığı parayı öğrenir, Banka cüzdanını suratına çarpar, karşılında baba tokadını yer. Burada Musa’ ın “Pederin ne ise ederin o” lafı çok da hoşuma gitti. Musa Hale ile gönül ilişkilerini arttırmış, onunla sinemaya gitmiştir.

Asude hanımın eski kocası Mete ile basın toplantısı güzel geçer, sonu kavga ile biter. Boşanma işi gittikçe zora girmektedir.

Ozan Annesi, Umut’un annesini çalıştığı işyerinde ziyaret eder, aralarında konuşur. Daha doğrusu Ozan’ ın annesi söyler, Umut’un annesi dinler. Bu ilişkinin yürümeyeceğini söylemek ister.

Bu heyecanlı, sürükleyici dizide Hakan, Umut’ u Ozan’dan koparabilecek mi? Yoksa Ozan ile Hakan arasındaki arkadaşlık mı bitecek, ileriki bölümlerde hep birlikte göreceğiz.

Star TV. ekranlarında,  Gold Yapımın bu güzel dizisi, Pazartesi akşamları Acun Ilıcalı’ ın yarışma programları başlayınca, bu dizi hangi akşamda yer bulacak. Ya da 2. Part time’ da Saat 23’ den sonralarına mı gidecek. Şayet saat 23 sonrasına giderse ciddi izleyici kaybıma uğrar, benden söylemesi.

Her şey gölünüzce olsun.

 

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..