Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '13

 
Kategori
TV Programları
 

Benim Hala Umudum Var, Ozan'ın öfkesi

Benim Hala Umudum Var, Ozan'ın öfkesi
 

Star TV. in tutkulu dizisi Benim Hala Umudum var, geçtiğimiz akşam reytinglerde her iki kategoride de birinci oldu. İzleyicinin iğlisini çeken bir yapım ki reytinglerde hak ettiği sırayı alıyor.

10.bölümde geçenleri, kısaca özetlemek istiyorum.

Ozan ile Hakan iki dost dertleşirken Umut’ u karşılarında görünce Hakan şoka girer. Deminden beri kendinin de ani aşık olduğu, anlattığı kızın arkadaşının aşkı, Umut olduğunu öğrenir. Bozuntuya vermese de Ozan her şeyi anlar. Hızla ayrılırlar, sakin konuşabilecekleri bir yere giderler. Ozan hani yalan yoktu diye Umut’a çıkışır, tartışırlar. Kıskançlığını belirtir. Umut ne söylediyse kendini ifade edemez. Ozan restini çeker. Ya bu saçmalık, ya da ben diye tavrını koyar. Umut ne yeni işinden nede Ozan’dan vazgeçemez. Ozan, düşün karar verinceye kadar beni sil der ve gider.

Hakan Beyin sekreteri Duygu Hanım bir toplantıya gideceğini hatırlatsa da, daha kendine gelemediği için, yardımcısına bir bahane uydurmasını söyler. Hırsını denizde kürek çekerek, sinirlerini yatıştırmaya çalışır. Ozan da denizde küreklere sarılır. Zira hala kendine gelememiştir. Kürek sonunda iki arkadaş konuşurlar, Ozan Hakan’dan yardım ister. Hakan karar verecek olanın Umut olduğunu söyler.

Üvey baba Zafer Bey, Ozan’dan aldığı paraları evde saklayacak yer bulamaz. Bankaya yatırır, bir ara gözü at yarışlarına kaysa da vazgeçer. Oğlu Musa ile kahvede konuşur. Baba oğlunu sıkıştırır, torun göreceksem senden göreceğim. Musa hayırdır baba 6. lıyı mı tutturdun diye takılır. Musa babasının evlenme konusundaki ısrarını ve para kaynağı konusunda bu değirmenin suyu nereden geldiğini öğrenemez.

Zafer beyin diğer kızları CD dolum peşindedirler. Oradan oraya koşuşturmaya devam ederler. Bu piyasada kızlara nasıl davranıldığını gözleriyle görürler.

Zafer, karısına bir lokantada bulaşıkçı olarak iş bulur. Amacı bellidir.

Hakan sekreteri Duygu’ a karşı bir şey hissetmediğini açıkça söyler. Kız ters yüz olur.

Umut, Asude ile konuşur. Aralarında bir sözleşme olduğunu, Hakan’ ın kendisine yatırım yaptığını anlatır. Karar vermesini ister.

Zafer, Ozan’ın babası Ragıp Beyi arar, senden alamadığımı oğlundan misli misli aldım, der. Banka hesap bakiyesini de cepten mesaj atarak yollar. Baba oğlu Ozan’a sıkıştırır. Her şeyi öğrenir.

Hale Umut’un bu işini çözmeye karalıdır. Musa’dan yardım ister. Musa Hale de gözü olduğundan onu dinler. Ozan ile üvey kardeşi Umut için konuşmaya razı olur. Ozan ile Musa teke tek konuşurlar. Kardeşini sahip çıkmaz ise Musa kendisi devreye gireceğini söyler. Musa babası Zafer’in aldığı paraları anlatır. Musa şok olur. Parayı geri ödeyeceğini söyler. Umut konusunda kararlığını söyler. Umut’un yanında mısın diye sorar. Ozan çok seviyorum. Kararımı Umut’a bıraktım der.

Umut, Hakan ile görüşür, yeni bir dizi için teklif alır. Karar vermek için düşünmek ister. Ozan’dan olur almadan teklifi kabul etmez. Asude Hanım da Umut ile konuşur ve Umut’ u ikna eder, anlaşmayı imzalarlar.

Hale, Ozan ile telefon konuşmasında Ozan’ ı ikna eder. Umut’ u güvendiğini ve desteklemeye karar verdir, Hakan’a gider. O anda gelen kurye Umut’un Ozan’dan habersiz sözleşmeyi imzaladığını örenir. O an Ozan bir şaşkınlık yaşar, gözlerinden öfke saçmaktadır.

Burada bazı karakterlerden bahsetmek istiyorum.

Musa (Burak Altay),  ilk bölümlerde tanıdığımız Musa gitti, daha aklı başında ağzı laf yapan munis tip oldu. Üvey baba Zafer, tam bir asalak, ne ise o. Umut’ un annesi, acıların kadını, ağlayan bir surat. İkizler mi anlayamadım ama, ailenin genç kızları ayrı bir havalarda.

Berk Oktay (Hakan), Gizem Karaca (Umut), Şükrü Özyıldız (Ozan), Belgin Erdoğan (Hale) ve Laçin Ceylan (Asude) rollerinin hakkını verenlerden.

Gold Yapım (Faruk Turgut), Yönetmen Nisan Akman “Benim hala umudum var” ile iyi iş çıkartıyorlar. Tebrikler.

Gölünüzce bir yaşam diliyorum, sevgili okurlarım.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Face : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..