Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaşım benim

Beşiktaşım benim
 

Çünkü simsiyahtı gecelerim. Şoseden kamyonlar geçerdi açlığımı çiğneyerek. Karanlıkta gözlerim açık uzanırdım ben avludaki harap kağnının üstünde. Bacamız tütmezdi, bir arayanımız, soranımız yoktu. Açlık karnıma takılan ucu acımasız bir kanca gibi iç organlarımı burkardı. Karaydı yıldızların altındaki gecem, karaydı günüm.

Bir  parça yiyecek bulma umudum bembeyazdı.. İlçenin tüm yollarını, çöplüklerini dolanırdım bir parça ekmek için. İlçe meydanında, lokantaların  önünde gezinirdim. Artıkları köpeklere verirlerdi de bizi kovalarlardı. gidip mezarlıkta kuşlara karıncalara bırakılan ekmekleri yerdik. Acımasız, karanlık, soğuktu çocukluğum. Çoğu Fenerbahçeli ve Galatasaraylıydı anneli babalıların. Onlara inat biz Beşiktaşlıydık.

Kar acı ile yağardı. Ateş yakamazdık. Ayakkabısız ve kazaksızdık. Bembeyaz, karlı gecelerde soğuktan ve açlıktan ağlardım. Bir anne bir baba değildi derdim. Açtım. Dakikası bile bitmeyen bir simsiyah içinde ağlardım. Beyazdı  sıcacık bir parça ekmek bulabilme umudum. Öpülmek, sevilmek değildi benim derdim. Bir parça sıcak ekmek. Annemin, babamın bir gün çıkıp gelebileceği umudu bembeyaz.. Böyle böyle büyüdüm.

Siyahla beyaz arasında gittim geldim yıllarca. Belki de kanım siyah beyaz oldu bu yüzden. Bir uçtan bir uca dolaştım hayatı. Acıyı, hüznü, ihaneti, aşkı tanıdım. Yaşamın yalçın kayalıklarında ayaklarım çıplak dolaştım. Beyazdı sevgilimin gülen yüzü. Elleri, teni beyazdı. Beni öpüşü, bana gülümsemesi bembeyazdı. Simsiyahtı ayrılığımız. Beni bırakıp başka birine gitmesi dayanılmaz siyahtı. Ona bir yuva kuramamam, aşkımı çiğnetmem kapkaraydı.

Bembeyaz bir umut olarak doğdu oğullarım. Güneşli, sıcak günler gördüm. Bir biçimde çıktığım çöplükten sonra geçen günlerim bembeyazdı. Hala  inanamadığım bugünler bembeyaz..

Ben doğuştan Beşiktaşlıyım. Karanlıklardan  geliyorum. Acılardan geliyorum. Bu takım tam bana göre. Yaşadıkça  anladım ki bu takım tam halkıma göre. Benim  çileli, acılı ama umutlu halkım. Siyahtır yaşadığımız zor günler. İşsizlik, parasızlık, yoksulluk simsiyah. Ama bembeyaz umudumuz vardır bizim. Bir gün her şeyin daha iyi olabileceğine bir inancımız vardır. Ruhumuz siyah beyazdır bizim. Yense de yenilse de bizim gibidir Beşiktaş. Tam bizim gibidir. Bir felsefedir Beşiktaşı sevmek. Bir şiirdir. Nazlı bir umuttur. Beşiktaşım benim. 

 
Toplam blog
: 40
: 661
Kayıt tarihi
: 11.01.12
 
 

Anadolu'da yoksul bir bozkır kasabasında doğdum. Yoksul, acı, zor bir çocukluk ve gençlik yaşadım..