Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '08

 
Kategori
Blog
 

Bin bir ciğerden artan havayı sevmiyorum.( Cemal Uygun-Milliyet Blog İnönü Bahar Buluşması)

Bin bir ciğerden artan havayı sevmiyorum.( Cemal Uygun-Milliyet Blog İnönü Bahar Buluşması)
 

"Bin bir ciğerden artan havayı sevmiyorum
ilk benim ciğerime dolacak hava hani? "

Böyle başlıyor; Behçet Kemal Çağlar'ın " İstiyorum" isimli şiiri.

"Yere bir kartal gibi yukardan bakmak için,
Kanımda göklerdeki tatları yakmak için
İstiyorum: yükselmek, uçmak, yenmek zamanı"
dizesi ile de bitiyor.

Bin bir ciğerden artan havadan iki gün için de olsa uzaklaşmak, ilk defa bizim ciğerlerimize dolacak havayla tanışmak, yere bir kartal gibi yukarıdan bakmak için 21/22 Haziran 2008 günlerinde yeniden İnönü'de buluşacağız.

Adını, " Cemal Uygun/Milliyet Blog İnönü Bahar Buluşması " koyduk. Aylar önce...

Birlikte emek verdik. Birlikte oluşturduk etkinlik programını.

Aylar önceden hazırlandık. Yazılar yazdık.

Dostluklarımızı pekiştirmek, bir arada olmak, birlikte uçmak için tüm Milliyet Blog Yazarlarımızı, Okurlarımızı, Editörlerimizi, Yöneticilerimizi bekliyoruz.

Aşağıda lingini verdiğim yazılarımda tüm ayrıntılarını bulacağınız bu buluşmaya katılmak için yapılması gereken şey; THK Gökçen Havacılık Direktörlüğü'nün Halk Bankası Ulus Şubesi'ndeki 13000002 nolu hesabına 115,00YTL yatırmanız. Bankadan herhangi bir havale ücreti de alınmayacak.

Geliyorsunuz değil mi?


http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=103938

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=85639






Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.


 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..