Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Anılar
 

Bir erkeği nasıl pisik eder bir kadın?

Bir erkeği nasıl pisik eder bir kadın?
 

SUSMAK DA GEREK!!!!


Evet dostlar sohbet aramızda, lafta çıkmaz aramızdana güvenerek bir erkeği bir kadın nasıl pisik- kedi- ederle ilgili bir anımı paylaşmak istiyorum sizlerle. Tabi burada paylaşırken kiminiz bu ne kadar kılıbık diyeceksiniz; ama kendi çapımda da kazak geçinen bir erkeğim:-))

Geçmiş , 3-4 sene önce, günlerin birinde 2. katta bir evde kirada oturuyordum. Bir gün alelacele bir telefon geldi açtım tlf bir ağıt bir figan sormayın dostlar, dedim ölen var, yüreğim ağzımda eve en kısa sürede ulaşma derdi sardı beni. Ne oldu dediysem de çabuk eve gel nidasıyla karşılaştım. Bende bir hengame bir telaş evin yolunu tuttum bir taksiyle. Merdivenleri 3 er 4 er tırmandım evin kapısında durdum zili çalmayı akıl edemedim başladım kapıyı yumruklamaya kapıyı hanım açtı iki gözü iki çeşme salya sümük bir vaziyette kapıda durunca içimde cızcız sesleri kafamdan kaynar sular boşaldı. Ne oldu çocuklar nerde ne oldu diyebildim. Karşı komşunun hanımı var evde oda kapıya çıktı ikisinin de beti benzi kül gibi bağırmaya başladım anlat ne oldu aşağıda taksi var. Hadi tabi bu anlattığım saniyelik gelişen olaylar dostlar.

Hanım fare diyebildi evde fare var. Ah dostlar bir fare insanı mutlu eder mi? Sizi bilmem ama dünyanın en mutlu insanıydım o an. Sigarayı yaktım kapının eşiğine oturdum başladım gülmeye. Tabi hanım bu halimin fırtınadan önceki güneşlik zaman olduğunu anladı ki ağlaya ağlaya içeri gitti. Tabi teselli eden komşuyla beraberJ))

Taksiciye gitmesini söyledikten sonra eve çıktım kapıların hepsi o kadar sıkı sıkı kapalı ki görmelisiniz. Bir tek oturma odasında oturuyorlar, evin diğer odalarını kimse kullanmıyor. En son bizim fareyi çocukların odasında görmüşler. Bir hışımla çocukların odasına daldım. Arandım tarandım fareyi bulamadım. Akşam oldu; ama kimse odaya da gitmiyor uyumuyor da. Çocuklar hanım hepsi gözüme doğru bakıyor. Sanki bu evin reisi sensin ve bizi koru gibi bakıyorlar dostlar. Acıdım hallerine. İçim parçalandı. Hadi yatmaya dedim hep beraber yok biz burada yatacağız dediler. Tamam dedim. Ben yatmaya gidiyorum. Küçük oğlum. Baba kulağını fare kemirir gitme dedi. Olsun oğlum dedim kaç yıldır kulaklı geziyorum birazda kulaksız gezerim bir şey olmaz dedim.-)) Ama hepsi kapıya yaslandılar. Yok sende burada yatacaksın dediler anladım ki bu fare evde olduğu müddetçe bana rahat yüzü yok. Sabah ola hayrola deyip yattık. Sabah işe gidip izin dilekçesi yazdım. Yani dostlar anlayacağınız fare beni kedi etti. İki günlük dilekçeden sonra çarşıdan fare yakalayan kapandan tutunda zehirli buğdaya kadar ne varsa aldım. Artı yetmedi 200 gramda pastırma aldım tuzaklara koymaya. Eve geldim kapıyı çaldım kimse kapıyı açmadı. Karşı komşudan bizimkiler çıktı. Biz gelmiyoruz fareyi yakala dediler. Ya sabır çekip içeri girdim başladım tuzakları yerleştirmeye. Çocukların yatağının üzerine oturdum. Başladım fare beklemeye. Ne kadar beklediğimi bilmiyorum. Ama kendimi kedi gibi hissetmeye başladım. Uykum gelmiş olacak ki sızmışım. Zil sesiyle uyandım. Gittim ki bizimkiler kapıda ip gibi . Yakaladın mı gibi soran gözlerle bana bakıyorlar. Kafamı iki yana salladım. Hepsi tedirgin içeri girdiler. Ve yine oturma odasında yatmaya hazırlandılar. Acıktım dedim. Mutfak orda gibi bir işaretle karşılaştım. Ah dostlar ben bu fareyi kessem yeri değil mi? Kırk yıllık kazaklığımın iki paralık olduğuna mı yanayım kedi olduğuma mı yanayım.?

Ya sabır çekip geçtim mutfağa bir iki lokma bir şeyler atıştırayım dedim. Tin tin sesler var içeride yavaşça kapıyı açıp içeri girdim. Fareyi aradı gözlerim ama yok bizim hayvan. Başladım fareye name dizmeye tabi kedice . Aklıma takıldı. Kedi fareyi nasıl yakalıyor diye . Kokusunu alıyor galiba dedim. Sınıf sınıf yapmaya başladım. Bende alabilir miyim diye ama karnımın gurultusundan ve yemek kokusundan başka bir şey gelmedi burnuma.

Ertesi sabah bir hışımla kalktım baktınız mı tuzaklara dedim. Hepsi kafasını iki yana salladı. Başladım gülmeye. Kahraman edasıyla girdim içeri tuzakları gözden geçirmeye başladım ama hiç birinde fare yok. Dünyam başıma yıkıldı. Başladım kara kara düşünmeye. Ya fareyi yakalayacaktım ya evi değiştirecektim. Seçim bana kalmıştı. Böyle bir hayat yaşanmaz dedim kendi kendime. Bir çare daha vardı. Bir fare ölüsü bulup tuzağa yerleştirmek ve aha da yakaladım demek. Veya bir kedi getirmek. Kafamda bin bir tilki dolaşmaya başladı. İçeri girince hepsi pür ayan yakalanmış mı dediler. Yok dedim. Tabi artık sinir katsayım tavanda dostlar. Böyle bir düşmanı düşmanıma vermesin Allah.

Biz gidiyoruz dediler. Nereye dedim. Komşuya dediler. Dostlar erkek çaresiz kalırsa pisik de olur.

Boynumu büktüm. Başladım odada fare beklemeye. Kedi gibi hissetmeye başladım bu arada. 75 kg büyük bir kedi gibi. Patilerimden tırnaklarımı dışarı çıkartıp bekledim fareyi. Ama yok. Hayvanlara akılsız diyenler halt etmiş dostlar. Akıllı bu hayvanlar hem de çok akıllılar.

Akşam yine eve geldiler. Farenin yine yakalanmadığını duyunca oturma odasına yöneldiler. Acıktım dedim. Aldırış eden olmadı dostlar. Ya benim suçum ne dedim. Kızgın iki çift gözle karşı karşıya geldim. Dostlar evlilik yaşantımızda bana hanım öyle hiç bakmayı bırakın da bunu aklından bile geçirmeye cesaret ettiğine inanmam. Ben yarın gideceğim dedi. Çocukları da alıp. Dostlar bir fare yüzünden ne hale geldim bir bilseniz. Ben ki kazak ben ki dediğim dedik bir erkek. Ev reisi . ah dostlar. İki paralık oldu kurduğum tüm düzen. Ben bunu inşa edinceye kadar 10 sene emek çekmiştim. Bir anda puf oldu. Tamam dedim mecburen sesimi çıkaramadım dostlar:-(((

Gece elimde fener odada fare beklemeye başladım. Bi ara tık tık diye sesler geldi yavaşça doğruldum elimdeki süpürgeyi öne doğru uzatıp feneri yaktım evet fareyi görmüştüm. Dostlar bir kedinin atikliğiyle saldırdım düşmana. Evet düşmanı haklamıştım. Muzaffer bir kumandan edasıyla çığlık atıp savaş dansı yapmaya başladım. Çocuklar hanım odaya koştular işte dedim. Düşmanı yok ettim bir kahraman edasıyla. Tabi düşmanın leşini de kaldırmak yine bana düştü:-))

Tabi dostlar ondan sonraki günleri size anlatmayayım. Evde silinmedik köşe yıkanmadık eşya kalmadığı gibi bir halıda çöpe gitti:-))

Bana gelince dostlar: bir hafta boyunca miyavlamak hissi ile dolaşıp kendimi kedi gibi hissettim. Bereket ki sesli miyavlamalar ve hırıltılar çıkarmadım.

Dostlar bir erkek pisik nasıl olur öğrendiniz. Ben olmam demeyin sizde pisik olursunuz. Olmam diyene bedduamdır. Allah evinize fare girsin:-)))

Dostlar bir hafta sonra hanımın ısrarlarına dayanamayıp evi değiştirdim. Şükür ediyordu. Her zaman bir evimiz olsun diye yalvaran kadın ellerini açmış Yarabbim diyordu iyi ki kiracıyız):-))

Not: Dostlar olurda yalnız kalmak isterseniz eve bir tane fare getirin:-)

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..