Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '07

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

Bir fuarın ardından ve teşekkürler

Bir fuarın ardından ve teşekkürler
 

2-3-4 Kasım 2007 günlerinde katıldığım İstanbul TÜYAP Kitap Fuarı sona erdi ve bugün evime döndüm. 3 gün boyunca fuara katılan şair ve yazar dostlarımla birlikte oldum. Şiirseverlerle buluştuk. Şiir üzerine konuştuk. Kitaplar aldık, kitaplar verdik.

Bu buluşmanın bence en güzel yanı Milliyet Blogda yazan arkadaşlarımın standımı ziyaret etmesiydi. MB Sitesinde sadece yazılarından tanıdığım arkadaşlarla fuar ortamında buluşmaktı.

2 Kasım 2007 Cuma günü yani fuardaki ilk günümda blog arkadaşımız Aysun Alp beni onurlandırdı. Sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi hemen söyleşiye daldık. Dosya haline getirdiği blog yazılarını yayınevi sahbi arkadaşlara teslim ettik. Şair ve yazar arkadaşlarla tanıştırdım. Bana çay ve pasta aldı geldi. Birlikte yedik içtik. Bol bol resim çektirdik. . Fuarda olmaktan çok mutluydu. Sonra Milliyet Sanat'ın standını ziyaret ettik ve birlikte resimler çektirdik. Ve O'nun objektifinden resimleri buraya koyuyorum.

3 Kasım 2007 Cumartesi günü kendisine çok değer verdiğim ve iyi bir edebiyatçı olduğuna inandığım sevgili Özge Dinç bir arkadaşıyla ziyaret etti. Yazılarını ilgiyle takip ettiğim Özge ile şiir üzerine, edebiyat üzerine kısa ama özlü bir söyleşi yaptık. Özge de yazdığı blogda bu söyleşiden söz etmiş. Ben Özge'nin değerlendirmelerine çok önem veriyorum. Çünkü İstanbul Türk Dili ve Edebiyatı son sınıf öğrencisi ve iyi bir edebiyatçı. Kendisiyle tanışmaktan son derece mutlu oldum.

4 Kasım 2007 Pazar günü ise tam masamı toplamış giderken Gül'ün içinden ve Serhatt adlı blog yazarı arkadaşlarımla tanışma olanağı buldum. Birbirimizi yazılarımızdan takip ettiğimniz için konular hemen kendiliğinden ortaya çıkıverdi. Kitaplarımı imzaladım verdim. Serhatt Bey'in dil ve bilinçlenme üzerine yazılarını izleyeceğimi söyledim.

Evet böylece bir fuar sona erdi. Beni ziyaret ederek onurlandıran arkadaşlara ne kadar teşekkür etsem azdır. Çünkü fuara gelmek bir trafik ızdırabıdır. Bu kadar zorluklara karşın beni ziyaret etmek inceliğini gösteren herkese teşekkürler.

Bu bir gönül alışverişidir. Görüllerde karşılıklı yer edinmek bir cennet edinmektir bana göre. Gerisi boştur. Şair, şiir, yazı falan içinde insan varsa güzeldir. Bu kadar yazmaktan çizmekten sonra insan olunamamışsa çok yazık olmuş demektir.

Edebiyat insanı güzel kılmalıdır. Güzel ilişkiler kurulması için olanaklar sunmalıdır. Dünyaya güzel bakmayı öğretmelidir. Ben arkadaşlarımla bunları yaşadım. İyi ki varlar. Sağolsunlar. Sevgilerimle.

Resim: Milliyet Sanat Standında Aysun Alp arkadaşla birlikte ve O'nun onayıyla...
 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..