Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '07

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Bir kediden sahibine mektup

Bir kediden sahibine mektup
 

Beni annem ve kardeşlerimden ayırıp, evinize aldığınızda 2 aylıktım. Hatırlıyor musunuz? İlk gece annemi ararım diye beni yanınızda yatırmıştınız. O zamanlar benimle ne kadar güzel oynuyordunuz. Her sabah sütümü verip kahvaltıda peynirle besliyordunuz. Sonra beni kuru mamaya alıştırdınız. Ve ben ara sıra kokusunu çok beğendiğim ve pişirdiğiniz de bana da verdiğiniz balık ve kuru mamadan başka bir şey tanımadım. 6 yıldır yanınızdayım, bu zaman içersinde bana çok iyi baktınız, hiç aç bırakmadınız, her gün kumumu temizlediniz, aşılarımı zamanında yaptırdınız. Bana devamlı olarak sevginizi verdiniz. Zaman zaman sizin kucağınızda uyudum, sevgimi belli etmek için bacaklarınıza süründüm. Sabah uyundığınızda koşa koşa size koşardım. Belki mevsimsel olarak tüylerim döküldüğünde bana kızdınız, etrafı tırmıklayarak eşyalarınıza zarar da verdim. Ama beni almayı siz istediniz. Ben kendi isteğimle size gelmedim ki. Ben sizden başka kimseyi tanımadım ve şu anda benim sizden başka kimsem yok.

Geçen gün aranızda konuşurken duydum. Eve küçük bir bebek gelecekmiş. Benim tüylerimin bebeğe zararı dokunurmuş, onun için beni evden uzaklaştıracakmışsınız. Yavru bir kedi olsam, beni çok kişi alır, biliyorum ama bu yaşımda beni kimse almazki! Biliyorum sokaklarda da çok kedi var. Onlar da yaşamlarını sürdürüyorlar. Ama onlar sokakta doğmuşlar ve orada yaşamaya alışıklar. Kendilerini bekleyen tehlikeleri çok iyi biliyorlar.

Beni nereye bırakacağınızı konuşuyorsunuz aranızda. Hatta komşularınız da size bu konuda fikir vermeye çalışıyorlar. Bazıları deniz aşırı yere bırak, gelemez diyorlar. Bazı kişiler de nereye bırakırsan bırak, kediler yolu bulup gelir diyorlar. Belki ben de yolu bulurum ama beni artık istemeyen kişilerin yanına gelmektense, kaderime razı olurum. Annem, sizin yanınızda uzun zamandır kaldığım için annem diyorum, beni evin önüne bırakmak istiyor. Beni gördükçe karnımı doyuracakmış. Belki de öyle yaparsınız bilmiyorum. Ama bildiğim tek bir şey var, bundan sonraki hayatımı sokaklarda diğer kedilerle birlikte geçireceğimdir. Bugüne kadar bana baktığınız için size minnetarlığımı ifade edip, hepinize hoşçakalın diyorum.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..