Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Bu siteye erişim sakıncalı içeriğinden dolayı...

Bu siteye erişim sakıncalı içeriğinden dolayı...
 

Yazarlık, deney, gözlem , birikim ve araştırmalarını kendi yorumlarını da katarak okuyucuya aktarılmasıdır. Bu anlamda, Milliyet Blog yazarları ve blog amaca ulaşmış görünüyor.

Okul bilgisayarımdan Miliyet blog’daki kendi yazılarıma baktığımda, bu yazının başlığındaki cümlenin tamamını görerek büyük bir şaşkınlık yaşadım. Daha sonra aynı blogdaki diğer siteleri dolaştım. Durum aynıydı. İşin tuhaf ve garip tarafı, okullarda sitelere erişime engelleme yoktu ortada.

Halihazırda okullardan sitelere kolayca erişim yapılabiliyor. Fakat ;

“Bu siteye erişim, sakıncalı içeriğinden dolayı, Milli Eğitim Bakanlığı’ nın isteğiyle Türk Telekom A.Ş. tarafından engellenmiştir.” şeklinde iki büyük logoya benzer siyah yazı, Milliyet Blogda yer alan her yazının altında öylece duruyor.

“Madem blog sitelerine erişim yapılabiliyor, bu yazıların ne sakıncası olabilir” diye düşünülebilir;

Birincisi okuyucuya negatif bir izlenim verir.

İkincisi, aileler veya okul velileri bu konuda zaten kılın üstünde. Çocuğunun Milliyet blog’da olduğunu gördüğünde engelleyebilir.

Sayıları neredeyse bir milyona yaklaşan öğretmenler bu konuda olumsuz bir tutum içine girebilirler.

Tüm bunlara rağmen, Milliyet blog’da eğitim öğretim açısından o kadar yararlı yazı ve kaynak var ki.

Siteler, her ne kadar okul sitesi olmasa da, genel anlamda, yazı içeriklerinin bir sakınca taşımaması gerektiği hususunda, hem yazarlar, hem de editörler tarafından titizlik gösterildiğine inanıyorum. Bu işin ne zaman ve nasıl başladığını bilmiyorum. Konu hakkında mutlaka bir açıklama yapılması gerektiği inancını taşımaktayım. Hüseyin Seyfi

 
Toplam blog
: 498
: 1546
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Öğretmen Okulunu ve İktisat Fakültesi Kamu yönetimi bölümünü bitirdim, eğitimciyim, İyi derecede ..