Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün güzel bir gün sanırım ...

Bugün güzel bir gün sanırım ...
 

:)


Yine bir telaş, yine bir alelacele evden çıkış, uykusuz da değilim aslında ama hep bir uyku haliyle karışık miskinlik var üzerimde . Bugün evden çıkmak için fazla soğuk bir hava var, uyumak ile ziyan edilmeyecek kadar da güzel bir hava. Ee hareket zamanı haydi ofise ..

Kahvaltı için kızlara simit almalıyım unutmadan, akşamdan söz verdim. Gazete ya da kitap okumak istemiyor canım gidene kadar. Güzel bir müzik dinlenir yol boyunca aslında, hadi bakalım ne çıkacak bahtıma ;

Bugune kadar yaşadığım,
hiçbir şeyden hiçbir zaman pişman olmadım.
Hayat bana ne sunduysa,
kıymet bilip şükrederek yaşadım*

-Üç tane simit alabilir miyim ?

-Tabi.Ne zamandır görünmüyordunuz ?

-Telaşla geçiyordum hep buradan, geç kalıyordum çünkü .

-Anladım

-Üç tane de peynir alabilir miyim ?

-Peki ben bişey söyle bilir miyim ?

-Tabi

-Çok güzelsiniz

-Teşekkür ederim ..

Allahım, bugun güzel bir gün sanırım :)

* Deniz Seki - Pişman Olmadım.

 
Toplam blog
: 14
: 689
Kayıt tarihi
: 13.08.07
 
 

İstanbul'da doğdum. Büyük İstanbul ailesinin bir ferdiyim, ne sıkıldığımda kaçabileceğim bir köyüm n..