Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

Çağdaş Siyaset Bu Değil

Çağdaş Siyaset Bu Değil
 

Evlatlarımızla beraberiz işte:)


Günümüz Türk siyaseti
Beni
Öncelikle utandırıyor
Sonra da üzüyor
Üzülüyorum bunlara bakınca

Daha da önemlisi
Kahroluyorum siyaset yapanlara bakınca

Hele
Hele
Uzun yıllar
Devlet adamlığında bulunmuş olanların
Hazımsızlığı
Laf bilmezliği
Sürekli hakaretamiz konuşmaları
Saygıyı çöpe atmışlıkları

Anadolu Türk Devlet geleneğine
Hiç yakışmıyor
Hiç
Hiç hem de hiç yakışmıyor

Ayıp olarak görüyorum
Bu yaklaşımları ben
Elimden gelse gidip yanlarına
Kulaklarını çekeceğim

Öğretmen olgum
Çağdaş siyaset bu değil
Böyle siyaset olmaz deyip duruyor
Durmadan hem de

En çok yadırgadığım
Recep Tayyip Erdoğan’ın görüntüsü
Erdoğan
2002 den itibaren devlet adamı

Aslında hep tek adam olarak yaşadı
Bu zaman dilimini
Ama hala siyasetin
Devlet adamlığının önüne geçemeyeceğini
Anlayamadı
Zatı muhterem bir türlü

Öfkeli
Nefret dolu
Saygıyı unutmuş
Devlet adamlığını bir kenara fırlatıp atmış
Var gücüyle
Siyasi sahnelerde şov yapan olmuş

Yanlış bu
Yanlış
Yanlış

Devlet adamlığı
Kişide
Olgunluk
Erdemlilik
Tatlı dillilik
Öfkeden uzaklık
Hoşgörüde ilerilik
Ve herkesi eşit görürlülük
Sorun çözücülük
İşbirliğine yatkınlık
Ve
Yakın olma ilişkisi gelişmişlik
Yaratır

Devlet adamlığı yapmış bir kişi
Devlet adamıyken siyaset yapıyorsa
Saygınlığını asla bırakmayacak
Aklında hep o olacak
Siyasi rakiplerini düşman değil
Rakip olarak görecek

Amaa ama
Gel gör ki
Bu özellikler
Bizim Başkanı terk edip gitmişler
Yazık
Yazık ki ne yazık
Allah sonumuzu hayırlı etsin


Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..