Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '07

 
Kategori
Aile
 

Çay içer misiniz ?

Çay içer misiniz ?
 

Taze çay yaptım içeriz değil mi?

Ne güzel bir teklif değil mi? içimi ısıttı inanın. Biraz önce bir dizide komşusuna sesleniyordu dizideki anne rolünde ki sanatçımız. Teklif sanki bana yapılmış gibi geldi. Bende, bana söylenmiş gibi içerim içerim dedim ve ocağa doğru yöneldim.

Çocuklar gibi bazen kendi kendime komşuculuk oynuyorum. Kendimi epeydir şımartmamıştım. İşten gelmişim şöyle bol domatesli yeşil biberli hafif acılı bir pilavımız var eh birde iki gündür bitiremediğim nohut yemeği (sanki evde ordu var elim alışmış çoğa, azdan yapamıyorum) yoğurtta dolapta kuzu gibi beni bekliyor yaşasın çay keyfim.

Şöyle ince belli cam bardak da, sımsıcak el yakan çayını alacaksın; atacaksın içine iki tane şekeri, kaşığı nazlı gelinin terliklerinin yürürken çıkardığı sesler gibi şipidi şipidi karıştıracak, sonra özenle onu tabağın kıyısına koyacaksın. (ben üşenir çıkarmam kaşık gözüme gözüme gider gelir.

Yanında bir dilim pastada fena olmaz hani. Çikolatalı pastamız.

Hüzünle merakla izlediğim bir dizide geçiyordu bu çay sohbeti.

Önceleri pek izlemiyordum bu diziyi ama gitgide içine aldı çoğumuzu.

Bizim aile yapımızı anlatıyor kıyısından köşesinden.

Çok çocuklu bir aile, baba hepimizin babası gibi. Bugün izlerken en çok hoşuma giden kızına kırgın olmasına rağmen aslanlar gibi gidip, kızının hayatını mahveden delikanlının karşısına koçlar gibi çıktı.Of of offf dedim.

Çocukken sinemaya gider, esas oğlanın kötülük yapanları dövmesini çılgınlar gibi alkışlayarak, hatta gözlerimiz yaşararak izlerdik.

Dikildi delikanlının karşısına, oğlanın bacakları titredi, eliyle şöyle bir dokundu (sandalye hazırdı) lankkk diye düştü delikanlı. ve delikanlıya diyeceğini dedi, ailenin babası içimizin yağları erdi sağolsun.

Ve çay demlendi pastamız olmasa da bir bardak çayımı sevgili blog dostlarımla paylaştım. Tepsi masa üstünde lütfen herkes sıra ile alsın çaylarını, lütfen ama sıraya girin olmuyor ki…

Aslı yok tepsimde tavşan kanı çaylarım var benim, herkes kendi çayından içsin saltanatım var benim of offff…. Sevgi ile kalın efendim.

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..