Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

CHP'ye Bakıyorum da

CHP'ye Bakıyorum da
 

CHP’ye bakıyorum da
Üzülüyorum
Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucu partisi
Gittikçe kaybolup gidiyor
Böyle olunca da
Ülke güçlü muhalefetten yoksun kalıyor
Hâlbuki
Hâlbuki
Hâlbuki kardeşlerim
CHP
Atatürk partisi CHP’dir
Türkiye’yi
İşgalden kurtarıp
Özgür ve bağımsız kılan Atatürk
Bu CHP’yi
Ülkeyi dünya durdukça dursun
Diye kurgulamıştır
CHP kurgusu
Tamamen Özgür ve bağımsız
Ve de önder Türkiye üzerinedir
Buna karşın canlarım
Bugünkü Türkiye bu noktada değil
Neden değil
Şundan değil canlarım
CHP halktan uzaklaştı iyice
Ve canlarım
CHP yöneticileri
CHP’yi sevmeden CHP’yi yönetiyorlar
Nereden mi biliyorum
Şuradan canlarım
Seven sevdiği için canını verir
Onun yaşaması mutlu olması için
Durmadan araştırır bulur uygular
Ve canlarım
Bulamazsa evet bulamazsa
Çekilir oradan
Yerine yapabilen birisini getirir
Hem de
Hiç kıyımpıçım yapmadan
Ve kendisini
Onun yardımcısı yapar asaletle
Sorarım size
Siz olsanız sevip de
Sevdiğinizi yüce en yüce yapamazsanız
Aynısını yapmaz mısınız ha
Bu bağlamda yaklaşırsak konuya
Kılıçdaroğlu
Kesinlikle CHP’yi sevmiyor
Bunca seçim kaybetti hala yerinde oturuyor
Ve canlarım
Bilen yapabilen ve olabilen  
Ve de yakın olma ilişkisi gelişkin birilerini
Çevresine dahi sokmuyor
Bu yanlış canlarım
CHP yöneticisine düşen canlarım
Mutlaka ve mutlaka
Temel karakteri gelişmiş insanları
Çevresine toplayıp CHP’yi güçlendirmektir
Ben diyorum ki
Öncelikle Güçlü muhalefet olsun CHP
Sonra da iktidara tırmansın
Ama
Ama deyip kalıyorum işte
Ama deyip kalıyorum işte
Bir şarkı sözü geliyor aklıma
“Gel kardeşim elini ver bana
Canım feda sana”
diye
Ve buradan CHP yönetimine sesleniyorum işte
“Gelin kardeşlerim el ele verelim
Şu CHP için her şeyi feda edelim
Biz olalım biz
Sevelim öncelikle sevelim CHP’yi
Onun için her şeyi yapalım
Ne onu başarılı kılacaksa
Çekinmeden yapalım onu

Benim önerilerim bu canlarım
Yani öz olarak söylersem
CHP seven insanların elinde büyür güçlenir
Ve geleceğin güçlü Türkiye’sinin kurgulayıcısı olur

Sağlıcakla kalınız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..