Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

CHP yeniden başlayan olabilse..

CHP yeniden başlayan olabilse..
 

"...Şairin dediğince  

İki hata yaptım ben  

Sevdim  

Sevdiğimi söyledim  

...  

Ey ben ağlama artık  

Ağlama  

Sil gözyaşlarını  

Bak ağarıyor gün  

Sabah yakın  

Unut başarısızlıklarını  

Kalk ayağa  

Düş yollara bir daha  

Umutsuz olma  

Geç deme sakın  

...  

Yeniden başlayanlar  

Ah ne güzeldir onlar  

Salınır dururlar  

Mutluluk salıncağında  

O yandan bu yana

*** 

En güzeli yenisine başlamaktır. 

Başaramayıp düzeltmeye gidenler... 

Bilinir ki yeterli başarıyı elde edemezler. 

Düzelttikleri yer "sırıtır" kalır ortada.. 

Yapanın da bakanın da içi ısınmaz işe... 

Türkler düzeltmek yerine yenisini yapmayı yeğlerler. 

Kurdukları devletleri bile her sene yağmalattırırlarmış. 

Yenisi ve daha gürü ortaya çıksın diye.. 

Doğa da böyle değil mi? 

Her sene yemyeşil ortaya çıkan çimenler,  

Zaman geçince kartıyıp çirkinleşince,  

Uygun biçilerek yeşertilmezler mi? 

İnsan ve insanlık da böyledir. 

Her doğan bebek bizim yeni doğumumuzdur! 

Onun için diyorum: 

Siyasette başarısız olan partiler işe yenisiyle başlasınlar. 

İşte o zaman güçlenirler, halkın dikkatini çekebilirler. 

Aksi taktirde kötüye giden yoldan başka yol bulamazlar! 

CHP, Merhum Bülen Ecevit'le bunu yapmış, başarmıştı! 

Şimdilerde: 

CHP olsun MHP olsun yeniyle başlama zevkini yaşamıyorlar. 

Zevklenemiyorlar! 

Halkın dikkatini, zevklerine çekemiyorlar! 

Halkın kendi yanlarında zevklenme iştahını kabartmıyorlar

AKP mi? 

Vakti gelince o da aynı kaderi paylaşacaktır mutlaka! 

Ne derler: 

"Başarıya, başarısızlıkların oluşturduğu otoyolda gidilir." 

"Güneş her gün yeniden doğar, dünya her gün yeniden kurulurmuş." 

Görüşüm 2011 model CHP piyasa yapacak gibi.. 

Bu sözümü duysalar güzelmiş deseler, "köyden köye yaysalar." 

Aklın egemenliğinde güzel günlere... 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..