Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Çok da tırı vırı...

Çok da tırı vırı...
 

Çok kızgınız çok...


Milliyet Blog’ dan ayrılanlar hakkında yönetimin neler düşündüğünü beynimde kendimce şekillendirmeye çalışıyorum. Tepkisizliklerini ölçümlüyorum. Sonunda bir karara varıyorum.

Acaba?

Giderseniz gidin…

Nasıl olsa bizim 7000 kişiyi geçen üyemiz var. Üç beş kişi gitmiş ne olur ki?

Çok da tırı vırı mı diyorlar?

Her gün solgun yüzlü, küskün yapraklar, dökülüyor kimin umurunda?

Öyle ya bu kadar sessizlik kadı kızını bile bozar.

Ya da giden gitsin, geride kalanlarla biz, gereken reytingi yaparız nasıl olsa mı diyorlar?

Bilinmezlikler Mehmetçik gibi dizilmiş, bizler karşısında mahzun gözlerle izliyoruz.

Allah biliyor ya, gidenlerin arasında tarzından, tavrından etrafa saçtığı "fos havasından" hoşlanmadıklarım vardı ama yinede üzülüyorum!

Anlayacağınız, gitmeleri birileri gibi zenginliğime, zenginlik katmadı! :)

Neden böylesine bir kavganın içine girdiklerini kendimce anlamaya çalışıyorum?

Sonunda “tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış” durumlarının yaşandığına kanaat getiriyorum.  

Ve üzülerek görüyorum ki, kimi küskünlükler gereken etkiyi göstermiyor.

Darılan kişi darıldığı ile kalıyor. Bu gibi durumlarda üzülmemeli, bilakis karşımızda ki kişi ve kuruluşları bu sayede iyice tanıma fırsatı bulduğumuz için şükür etmeliyiz diyorum.

Gerçek yüzlerini görmek bile yeter!

Önemli bir ayrıntı daha var.

Ben gidenlerin bir daha döneceğini sanmıyorum, özellikle arkalarından bu kadar kesin ve net yazılmasına rağmen!

Ne demişlerdi?

Gittikleri gibi tıpış tıpış dönerler!!!

Sizce de öyle mi?

Tıpış tıpış dönerler mi gerçekten?

Biraz amiyane olacak ama tükürdüklerini yalarlar mı?

Yoksa onurlu bir duruş sergileyip, kesinlikle dönmeyiz "gerçekten elveda" mı derler?

Bekleyip göreceğiz, bakalım kim haklı çıkacak?

Ne yalan söyleyeyim, dönerlerse çok şaşırıp, güleceğim!

Ve hemen peki öyleyse bu kadar afra, tafra niye takınıldı değer miydi diye soracağım? 

Haberleri olsun!

:)

Not:: Kimse kusuruma bakmasın, neden bunları düşünüyorum diye? Sizinde bildiğiniz üzere ben şeytanın avukatıyım:)

İşinize gelirse!

G. Kasalar 

 
Toplam blog
: 30
: 4303
Kayıt tarihi
: 26.08.10
 
 

Bazen hüzünlü, bazen sinirli, çoğu zaman keyifli olmayı severim. Aşk meşk, masallarına inanmamayı, r..