Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Cumhuriyet Bayramı

Cumhuriyet Bayramı
 

Bayrak


 

http://blog.milliyet.com.tr/Bayragimi_istiyorum/Blog/?BlogNo=217249&ref=milliyet_anasayfa&RefNo=21

Bayrağımı istiyorum

http://blog.milliyet.com.tr/bayrak-sorunu/Blog/?BlogNo=208262

Bayrak surunu…

Birçok yazım var milliyet blog sayfalarında.

Cumhurbaşkanımıza, Başbakana, Valimize, İlçe eğitim müdürüne v.s onlarca kamu görevlisene yazdım…Bayrağım için.

İsteğim, Kadıköy Kemal Atatürk  Anadolu Lisesinin giriş kapısının üstündeki, yıllarca bayrağımızın dalgalandığı, kesilip yerine bir daha takılmayan bayrak direğimdi istediğim…

Beş sene yazıştım olmadı… Cevap bile alamadım bazılarından...

Dikmediler bayrağımın direğini,  dalgalanmadı şanlı bayrağım Kemal Atatürk lisesinde …

Bir ay ay önce adını vermek beni inciltmez, gurur duyarak söylemek istiyorum o kişinin adını Kadıköy Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Demircan.

Beş yıldır uğraşıp, yazışıp dikilmeyen bayrağımın direği iki gün içinde okulumuzun girişine dikildi…

Bayrağımız şimdi gönderde dalgalanıyor…

***

89 yıl önce bugün kuruldu Cumhuriyet…

Bu gün, Bayrağına eline alıp Anıtkabire gitmemizi önleyen, polisimize emir veren hangi  iradeydi…

***

Cumhuriyet  kolay kurulmadı..

Kurtuluş savaşı, kolay kazanılmadı…

Sevin ve onun vatanımız için yaptıklarını, asla unutmayın…

Bizler daima onun ilkelerinin peşinde olacağız…

İçimizdeki Atatürk sevgisi hiç bitmesin...

Lütfen Bayrağımıza sahip çıkalım...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..