Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Demokratik Tepkisizlik Çıkmazı

Türk toplumunun
En büyük eleştirilir yanı
Demokratik tepki göstermemesi
Aslında
Demokratik toplumlar
Demokratik tepkilerle
Toplumsal güzelleşmeyi sağlamışlardır
İşte biz
Tam da bu noktada
Duraklamış kalmışız canlarım
Demokratik toplumlarda
Demokratik tepkiler gösterilerek
Toplumsal haklar kolayca kazanılır
Biz bunu yapmıyoruz
Ya da yapamıyoruz
Ya da yaptırılmıyoruz
Ya da ya da korkuyoruz
Bence canlarım
Bu bilinçte değiliz de onun için yapmıyoruz
Demokratik tepki
Tam anlamıyla bir bilinç işidir
Ancak bilinçli toplumlar
Demokratik tepkinin bir hak olduğunu
Bilirler
Ve yeri geldiğinde de korkusuzca kullanırlar
Burada
Sorumluluk altında kalanlarsa
Birincisi eğitim yapısı
Eğitim yapısı bu konuya değinmiyor hiç
Değinmeyince de bu konuda ses çıkmıyor
İkincisi
STK’lar sivil toplum kuruluşları canlarım
Eğer STK’lar  
Bu konuda gerekli adımları atasalar
Halk da bu konuya yaklaşır
Onların yanında yerini alır
Ve demokratik tepkide bulunur
Hak yerini bulur
Üçüncüsü
Muhalefet partileri canlarım
Muhalefet partileri bu konuda hiç yoklar
Oysa
Muhalefet partileri bu yönde adım atabilseler
Türkiye’de bütün taşlar yerine oturur
Muhalefet aslında bu canlarım
Muhalefet yanlışı halka duyuracak
Doğrusunu bilimsel olarak söyleyecek
Halkı
Demokratik tepkiye çağıracak
Burada
Gerekli dikkat çekmeyi güdülemeyi yapacak
Halk bu tepki sonunda ne kazanacak
Onu bilecek ve uğrunda savaşım verecek
Ve kazanacak
Demokratik toplumlarda işler böyle yürütülür
Yok öyle
Kara camışları saldım bayıra Mevla’m kayıra olgusu
Toplum
İşine aşına sahip çıkacak gerekli savaşımı verecek
Kazanacak ve elden bırakmayacak
Ben
Sevgili halkımdan demokratik tepkili olmayı bekliyorum
İşte bu yaklaşım bizi
Hürriyet adalet ve kardeşlik alanında geliştirir
Güçlü kılar
Biz de şu güzel ülkede yaşamanın tadını çıkarırız
Son sözüm
Verilene kanma halkım
Hakkın olana kazanmasını bil ve kazan
İşte budur doğru toplum ve huzurlu toplum


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..