Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

Deşifre Oldum

Deşifre Oldum
 

www.fotosearch.com


Evet tam üç yılın sonunda deşifre oldum. İtiraf ediyorum a dostlar, blogçular.

Ben bu siteye Genelkurmay tarafından, ortalığı karıştırmak ve bizlere karşı olanları susturmak için yerleştirildim.

Olayı size en baştan anlatayım: itirafçılıktan yararlanmak istiyorum.

Birgün evde otururken bir telefon geldi. Açtım karşımda önemli bir komutan. "Serhat sana yeni bir görev veriyoruz. Kabul etmeme şansın yok." Halbuki mişın impasibılda Tom'a tabi kabul edersen diyorlardı.

Neyse, komutan şöyle devam etti: "Serhatcığım (beni çok sever) MB diye yeni bir site var. Bu sitede ne olduğu belirsiz bir takım kişiler, demokrasi falan diyorlar. Üstelik orduya da karşı bunlar." "Öyle mi? Farkında değilim." dedim.

Komutan, " ya Serhat seni o kadar eğittik,psikolojik savaş tekniklerini öğrettik, sen uyuyorsun," diye fırçaladı beni.

Ben de "merak etmeyin komutanım, hemen siteye üye olup, ben o densizlerin haddini bildiririm," deyip, başka bir emri olup olmadığını sorduktan sonra tam telefonu kapatacakken, komutan, "merak etme yazı başına 100 dolar, ayrıca her ay hesabına 5000 dolar para yatacak." Hesapların takibini önlemek için ne gibi işlemler yapmam gerektiğini açıkladıktan sonra telefonu kapattı. Tabi ben size burada hesapların takip edilmesinin nasıl önlendiğini anlatmayacağım. Devlet sırrıdır.

Ancak savcılara anlatırım.

Evet kutsal görevimi almıştım. Artık blogları dikkatlice okuyup, bize zarar verme ihtimali olan kişi ve yazıları, karşı yazılarla sabote edecektim. Etrafıma yandaş toplayıp, bloglarda ikilik yaratıp, kafaları karıştıracaktım.

Ancak bugün bu işim sona erdi. Çünkü benim ne iş yaptığımı keşfettiler ve bloglarda beni açığa çıkardılar. Tüm MB üyelerinden özür diliyorum. Ben bir hata yaptım. Ayrıca editörlerden de bu iş için özel olarak içimize sızan kişiler de var.

Savcılar isterse onların da adını veririm.

Umarım beni tekrar aranıza alırsınız. Bundan sonra sadece kendim olacağım.Kimsenin yansıması ve kuklası olmayacağım.

Not: Kör liboşlar birbirlerini ağırlamaya başladılar. Yani körler liboşlar birbirlerini ağırlarlar diye yeni bir atasözü ortaya çıktı. Neyse beni okuyup vakit kaybetmiyorlar da tesadüfen bu yazılar çıkıyor. Yoksa vakit kaybı olurdu.

 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..