Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '12

 
Kategori
Tıp
 

Diyet neden bu kadar gözde büyütülüyor?

Diyet neden bu kadar gözde büyütülüyor?
 

Diyet, diyet, diyet!

Tabii ki sağlık açısından son derece önemli bir konu. Obezitenin sağlık için ne denli zararlı olduğunu biliyoruz.

Aşağı yukarı tüm hastalıkların sebebini teşkil ediyor diyebiliriz.

Ancak benim bahsetmek istediğim husus bu değil.

Benim üzerinde duracağım husus binbir çeşit diyet reçeteleri.

Bu kadar teferruata girmeye gerek var mı?

Öyleyse ne yapalım?

Tamamen tecrübelerime istinaden fikir yürütüyorum.

Bir kere yağdan ,şekerden ve undan uzak duracağız.

Öğün başı 2 dilim tam buğday ekmeği, salata, çorba, et veya balık veya tavuk veya sebze veya bakliyat yiyeceğiz.

İki ara öğünümüz olacak ve bir tane meyva tüketeceğiz. Hangi meyva olursa olsun.

Ben bunları yaptım ve kilo verdim.

Halen de bunları yapıyorum hatta kırmızı ışıkta geçtiğim oluyor ve kilo almıyorum.

Ya da herşeyden makul ölçülerde yiyip, günde iki saat yürüyeceğiz. Tabii kalp rahatsızlığı olmayanlar için. Kalp hastalarının en fazla bir saat yürümeleri tavsiye ediliyor.

Bu yürüyüşü yapıp da zayıflamayan insana rastlayamayacağımızı bütün kalbimle inanıyorum.

Bütün bunlar tecrübeyle sahiptir.

Ama doktor ve diyetisyenlere büyük saygım vardır. Belirtmek isterim.

Yine de unutmamak lazım her bünye aynı değil, metabolizmaların çalışmaları farklı olabiliyor.

Sağlıklı günler dileğiyle.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..