Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Doğum günü kızının Milliyet Blog'da 6 yılı da bitti

Doğum günü kızının Milliyet Blog'da 6 yılı da bitti
 

Pastama bakar mısınız :)


 

30 yaş güzeldir

Doğum günün kutlu olsun :))

Sağol Ali’cim …

Esprin daha da güzeldi…

Ne esprisi?

30 yaş esprisi…

E öyle görünüyorsun…

Gece tam 12'de Facebook’tan yazan Ali Gülcü… Canım kardeşim benim…

Tam bu anda telefonum çalıyor, hocam Ömer Sebahattin Çetin… Bir doğum günü müziğiyle kutluyor. İkisini birlikte tanıdım 2006 yılında… Yaşamımda yeni ufuklar açılmasına vesile olan benim için çok değerli iki insanın habersiz olarak aynı anda kutlamaları çok anlamlı, gözlerim doluyor…

Telefonun ardından Facebook'ta fotomun koyulduğu güzel bir tabloda mesajı geliyor hocamın:

Heyyy ruhunu hep çocuk,

Hep kadın,

Hep insan tutabilen yaratılmış güzel varlık

Tanrı seni

Biz sevenlerine armağan gönderdiği için

Ona minnettarız…

Yaşattığın güzellikler

Öğrettiğin sabır ve sevgi

Gösterdiğin candaşlık için sağol, varol SEMOŞUM…

Daha nice dost yıllara…              Ömer S. Çetin 2012

 

Sevdiklerimden gelen tebrik yağmuruna tutuldum gecenin bir yarısı…

Mutlandım çoookkk…

 

Altı yılı devirdim Milliyet Blog’da…

Öyle güzel dostlarım, arkadaşlarım var ki…

Mutluyum çünkü seviyorum…

Mutluyum çünkü seviliyorum…

Bana böyle bir yürek verdiği için tanrıma şükrediyorum…

 

Milliyet Blog’un güzel insanları… Dost olduklarım, arkadaşlarım hepiniz benim için ayrı bir değersiniz…

Bu özel günümü, blogdaki altıncı yılımı ve 200.blogumu sizlerle kutlamak istedim.

Yüreğim bende attığı müddetçe ben sizlerle olacağım…

Siz de benimle olmaya devam edin emi…

Sema Şener      

15 Kasım 2012 Üsküdar / İstanbul

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..